Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چنین تصمیمی از سوی مسؤولان معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش ‌و پرورش گرفته شده است.

وی افزود: این موضوع مهم امروز شنبه از سوی وزارت آموزش و پرورش به طور مکتوب به اداره کل آموزش و پرورش تمامی استان ها ابلاغ شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف اصلی از لغو این اردوها حفظ هر چه بیشتر سلامت دانش آموزان کشور و استان در مقابل بیماری کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور عنوان کرد: لغو اردوهای دانش آموزی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا زمان اعلام نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.  

وی ابراز داشت: بازدید دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد از مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور نیز به دلیل وضعیت قرمز برخی استان ها از جمله خوزستان تا اطلاع بعدی لغو و به تعویق افتاده است.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ افزون بر ۱۶۱ هزار نفر بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزار و ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در استان اجرا می‌شود.   معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.   همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت: در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد