Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:08:49 GMT

وجود ۲۷۸ ملک پرخطر در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۰۶۵

وجود ۲۷۸ ملک پرخطر در شمال تهران

«سیدحمید موسوی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران درباره حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا مهر واقع در خیابان شریعتی توضیح داد و اظهار داشت:‌ کلینیک سینا مهر کاربری مسکونی داشته و شهرداری توافق تغییرکاربری انجام نداده است.
وی با بیان اینکه ‌مامورین شهرداری ضابط قضایی نیستند، اگر ضابط قضایی بودیم کلینیک را تعطیل می‌کردیم،‌ خاطر نشان کرد: جای تعجب است که چگونه هنگام راه‌اندازی یک واحد اغذیه‌ فروشی پروتکل‌ها به صورت دقیق توسط وزارت بهداشت زیر ذره‌بین است، ولی کلینیک نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی تاکید کرد:‌ ساختمان های خطرناک مشابه سینا مهر زیاد است ولی به دلیل تعارض قانون، شهرداری نمی‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیرماه، به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.
مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری منطقه یک تهران پروندهٔ خبری آتش سوزی مرکز درمانی "سینا اطهر" در شمال تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری منطقه یک تهران شهر تهران شهرداری منطقه یک تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم) آتش‌سوزی یک پمپ بنزین در کرمان (فیلم) انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم)
  • فیلم| آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم