Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی بایرلورکوزن ترجیح می دهد ستاره جوان این تیم، فصل آینده را نیز در این باشگاه آلمانی سپری کند.

طرفداری - رودی فولر، مدیر ورزشی بایرلورکوزن در گفت و گویی عنوان کرد که توافقی بین کای هاورتس با باشگاه وجود دارد که به این بازیکن اجازه می دهد در صورت دریافت پیشنهادی رضایت بخش، تیم را ترک کند. 

به گزارش بین اسپورت، هاورتس 21 ساله، در این فصل عملکرد بسیار خوبی در رقابت های بوندسلیگا از خود نشان داده و موفق شده است که 12 گل و 6 پاس گل را برای بایرلورکوزن به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک هجومی بایرلورکوزن، توجه تیم های زیادی را از جمله رئال مادرید و چلسی به خود جلب کرده است و گفته می شود که باشگاه آلمانی با چیزی حدود 100 میلیون یورو، به این انتقال رضایت خواهد داد. فولر اما در تازه ترین گفت و گویش، ابراز امیدواری کرد که هاورتس جوان دست کم برای یک فصل دیگر در بایرلورکوزن بماند. مدیر ورزشی بایرلورکوزن گفت:

هنوز چیز خاصی در مورد هاورتس اتفاق نیفتاده است و چیزی برای گزارش دادن وجود ندارد. در حال حاضر او بازیکن ماست. ما افکار خودمان را داریم و البته از این موضوع نیز آگاه هستیم که او می تواند چه اقداماتی در راستای انتقالش به باشگاهی دیگر انجام دهد. به شخصه امیدوارم که هاورتس برای یک فصل دیگر در جمع ما باقی بماند. البته ما با هم توافق کردیم که در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، او می تواند همین تابستان از جمع ما جدا شود. 

بایرلورکوزن باید در فینال رقابت های جام حذفی آلمان به مصاف بایرن مونیخ برود و از طرفی دیگر هنوز در رقابت های لیگ اروپا نیز، حضور دارد. البته مشخص نیست که در صورت روشن شدن تکلیف تیم آینده هاورتس، او این اجازه را خواهد داشت که در لیگ اروپا بایرلورکوزن را همراهی کند یا خیر. با این حال رودی فولر بر این عقیده است که تمامی بازیکنان شاغل در اروپا، حتی با وجود قطی شدن انتقالشان به تیمی دیگر، باید تا انتهای فصل، کنار تیم فعلی اشان بمانند. مدیر ورزشی بایرلورکوزن اظهار داشت: 

شاید من کمی قدیمی و احساسی فکر می کنم اما به نظر من یک بازیکن فارغ از این که فصل در چه مقطع زمانی به پایان خواهد رسید، باید تا انتهای فصل در تیمش بماند. من در این مورد هیچ بحثی را نمی پذیرم. شاید بازیکن با خود بگوید آیا ممکن است با ادامه حضور در تیم فعلی ام آسیب ببینم؟ یا شاید دوست داشته باشد کمی بیشتر در تعطیلات باشد. با این حال، مهم نیست لیگ قهرمانان اروپا باشد یا لیگ اروپا، نمی توانم درک کنم که در صورت درخواست تیم فعلی بازیکن، آن بازیکن باز هم نخواهد بازی کند. البته نباید به هیچ بازیکنی فشار آورد، اما هاورتس خودش می داند که به این باشگاه، طرفداران و هم تیمی هایش مدیون است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • آماده باش برای 10 نقل و انتقال اروپایی در تابستان 2024
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس
  • PSG روی گزینه اول بارسا دست گذاشت