Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:52:41 GMT

هراتیان: اسناد و مدارک مثبت شده‌ها باید بررسی شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۰۷۰

هراتیان: اسناد و مدارک مثبت شده‌ها باید بررسی شود

عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال می گوید حتی در صورت ابتلای 25 درصد از اعضای یک تیم فوتبال نیز پس از جلسه و بررسی اسناد در مورد آن تیم تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار ابتلای بازیکنان استقلال تهران و فولادخوزستان به ویروس کرونا در گفتگویی با شبکه خبر بیان کرد: از تاریخ 4/4/99 پروتکل ابلاغ شده به ما می گوید، در صورتی که 25 درصد بازیکنان و کادر تیم به بیماری کرونا مبتلا شده باشند، در این مورد اعمال قرنطینه اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: اما چیزی که مدنظر است اینکه اینطور نیست که اسناد و مدراکشان را به یک فرد بدهند و آن فرد بگوید باشد، شما 25 درصد تیمتان به کرونا مبتلا شده و مسابقاتتان لغو می شود.


هراتیان در این مورد توضیح داد: تمام این مدارک وارد ستادی می شوند که اعضای کمیته مسابقات، کمیته نقل و انتقالات، اعضای ستاد مبارزه با کرونا و .. وجود دارند. در این ستاد تمام دغدغه ها اعلام می شود و خروجی یک نظر کارشناسی خواهد بود که در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار خواهد گرفت.


او در مورد ابتلای 16 نفر از اعضای باشگاه فولاد خوزستان و اینکه این آمار تایید می شود یا خیر، عنوان کرد: این جلسه هنوز تشکیل نشده که من حضور داشته باشم و اسناد را بررسی کنم. امروز بعدازظهر این جلسه تشکیل می شود.

ای اف سی زهره هراتیان (عضو کمیته پزشکی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور کرده‌اند پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان های غربی شناسایی کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات به‌دست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان برای تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی های مهارت فنی و حرفه‌ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: سه نفر از متهمان اصلی دستگیرشدند که در بازجویی های تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید. همچنین مراقب باشند در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی أخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوند زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • با خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه آشنا شوید
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان