Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان روز شنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان با بیان اینکه دولت تلاش بسیار و  هزینه زیادی برای تامین آب شرب و کشاورزی می کند افزود: حفاظت از منابع آبی وظیفه قانونی و همگانی است و با توجه به شرایط آبی کشور، باید مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی را فرهنگ سازی و نهادینه کنیم.

وی همچنین با انتقاد از حفر چاه‌های غیرمجاز در شهرستان افزود: چاه‌های غیرمجاز باید از طریق مراجع ذیربط  شناسایی و پلمب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینیان افزود: چاه های مجوزدار نیز جهت جلوگیری از مصرف بی رویه آب، باید تا پایان سال به کنتور حجمی و هوشمند مجهز شوند.
وی گفت: دستگاه های ذیربط نیز در هنگام تخصیص آب به کشاورزان برای مصارف کشاورزی، مدت زمان ۶ ماهه را برای اجرای طرح قید و در صورت عدم اجرا در وقت تعیین شده مجوز آنان را ابطال کنند.

هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری تبریز واقع است و اغلب جمعیت این شهرستان از طریق کشاورزی امرار معاش می کنند.

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی اراضی کشاورزی هشترود آذربایجان شرقی اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوری‌های نوین توانیر گفت: مدیریت بار شبکه از طریق نصب کنتور هوشمند، طی تابستان گذشته به بیش از١٠هزار مگاوات بالغ شد که ٧ هزار مگاوات آن مربوط به بخش توزیع نیرو و ٣ هزار مگاوات مربوط به بخش انتقال است.

حامد احمدی با اشاره به تخصیص بیش از ٦٠ هزار میلیارد‌ریال اعتبار در زمینه هوشمندسازی مصرف برق، اعتبار لازم برای هوشمندسازی کل مشترکان را بالغ بر ٥٠٠ هزار میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، اهداف تعریف شده طرح هوشمندسازی صنعت برق به طور کامل در برنامه هفتم توسعه محقق شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع هوشمندسازی و نقش تأمین منابع مالی برای تأمین تجهیزات از جمله کنتور‌های هوشمند، خاطرنشان کرد: با تصویب طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق و عملیاتی شدن این طرح که منجر به تأمین منابع مالی لازم برای ساخت تجهیزات و کنتور‌های هوشمند در داخل کشور می‌شود، نصب کنتور هوشمند شتاب بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • مدیریت هوشمند مصرف آب و گاز با کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری
  • اجرای ۶۵ هزار و ۳۰۰ هکتار کشاورزی قراردادی در هشترود