Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تغییر نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانشجویان این دانشگاه در پی شدت گرفتن مجدد بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره برگزار امتحانات پایانی دانشجویان گفت: قرار بود آزمون‌های این دانشگاه به صورت حضوری برگزار شود اما با شدت گرفتن مجدد این بیماری در ماه‌های خرداد و تیر آزمون‌هایی که قرار بود حضوری برگزار شوند، با هماهنگی‌هایی انجام گرفته از ۲۱ تیرماه تا ۱۷ مرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی وضعیت استان‌های مختلف در شیوع بیماری کرونا را متفاوت دانست و ادامه داد: طبق هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد در استان‌های سفید اگر امکان برگزاری حضوری آزمون وجود داشته باشد، این آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار شود، بنابراین الزامی برای برگزاری مجازی در همه کشور نیست. البته اگر ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان‌های مختلف و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آن استان اجازه برگزاری آزمون حضوری را بدهند، آزمون‌ها در آن استان‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.   امید ادامه داد: برخی از امتحانات ما به صورت متمرکز و سراسری برگزار می‌شد که این آزمون در کل کشور در یک زمان مشخص به صورت مجازی برگزار می‌شود و این در کل کشور هم برای استان‌های سفید و هم برای استان‌های قرمز برای دروس متمرکز و سراسری به صورت مجازی برگزار خواهد شد، ولی برگزاری آزمون برای سایر دروس منوط به شرایط استان‌ها است. اگر امکان حضوری باشد، حضوری برگزار شده و امکان آن نباشد، به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. ضمن اینکه امسال زمان آزمون‌های ما نیز از دو هفته به چهار هفته افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی در خصوص وضیعت دروس عملی دانشجویان نیز گفت: بخش زیادی از دروس ما عملی و کارگاهی هستند و برای این دروس غیر از آزمون عملی راهی نیست. این دروس و آزمون در استان‌های سفید برقرار است و اگر استاد سرفصل‌ها را تمام کند و شرایط نیز مهیا باشد، آزمون آن نیز به صورت عملی برگزار خواهد شد، ولی در استان‌هایی که جزو استان‌های قرمز بوده و شرایط برگزاری کلاس درس عملی و آزمون آن نباشد، این دروس تا پایان شهریورماه ناتمام می‌ماند و هر وقت اجازه کلاس عملی داده شد، این کلاس‌ها و آزمون‌های عملی برگزار می‌شود.

وی گفت: دانشجویانی که کرونا دارند یا به هر دلیلی با این بیماری درگیر هستند، تا پایان تابستان فرصت دارند هر زمانی که مراجعه کردند امتحانات خود با تاخیر برگزار کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزمون امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی پایان ترم برگزار خواهد شد علمی کاربردی رییس دانشگاه حضوری برگزار آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین