Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محسن دارابی اظهارکرد: بر اساس نتایج بررسی کارشناسی حادثه ۱۳ تیر معدن بیتومین گیلان غرب، مشخص شد دلیل اصلی این حادثه تراکم گاز در تونل معدن و احتمالاً به دلیل نقص در جت فن تونل بوده است.

به گفته این مسئول، نقص جت فن و ایجاد اختلال در تولید اکسیژن در تونل معدن یک رویداد غیرقابل‌پیش‌بینی بوده و ناشی از عدم نظارت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: هیچ ریزشی در این معدن رخ نداده است.

ریزش معدن در روستای سرتیتان گیلانغرب هفت نفر در معدن گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند

وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۲: ۴۵ دقیقه روز گذشته و در معدن قیر طبیعی «هواربزه» در گیلان غرب رخ داد.

به گفته رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه، از هفت مصدوم این حادثه یک نفر فوت شد، پنج نفر ترخیص شدند و یک نفر در بیمارستان بستری و تحت مداوا است.

دارابی از ورود دستگاه‌های مختلف برای امدادرسانی در این حادثه قدردانی کرد و افزود: با دستور مستقیم استاندار استفاده از دو بالگرد برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان این حادثه داشتیم که کم‌سابقه بود و اگر این همکاری‌ها نبود امکان داشت امروز هفت نفر فوتی در این حادثه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف که برای امدادرسانی این حادثه ورود کردند تا ساعت ۲۳ شب گذشته پای‌کار بودند.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت ایمنی سایر معادن استان داشت و بیان کرد: عمده این معادن ازنظر رعایت موازین ایمنی مشکلی ندارند، تمام معادن مسئول فنی دارند که گزارش‌های مربوطه را به‌صورت ماهیانه برای سازمان صمت ارسال می‌کنند و ما نیز نظارت جدی بر شیوه کار در معادن داریم.

کد خبر 527933 برچسب‌ها استان کرمانشاه حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد