Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورایتی، شیوع ویروس کرونا پروژه ساخت سریال ارباب حلقه‌ها را در شهر اوکلند نیوزیلند به حال تعلیق درآورد. حالا با مهار کرونا در این کشور، مجوز ادامه تصویربرداری‌ها برای این مجموعه صادر شده و گروهی ۹۳ نفره از عوامل این تیم به همراه بازیگران اصلی یعنی رابرت آرمایو و اووین آرتور به نیوزیلند بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال ارباب حلقه‌ها یک پروژه تلویزیونی با بودجه یک میلیارد دلاری است که با اقتباس از مجموعه فیلم‌هایی با همین نام ساخته می‌شود. فیلمبرداری این سریال سال گذشته در کشور نیوزیلند آغاز شد.

ارباب حلقه‌ها یکی از هفت پروژه‌ سینمایی و تلویزیونی است که برای آغاز یا ازسرگیری تصویربرداری در دوره پساکرونا از وزارت تجارت و نوآوری نیوزیلند چراغ سبز گرفته‌اند. مجموعه سینمایی آواتار (Avatar)، قدرت سگ (The Power of the Dog)، انیمیشن ژاپنی کابوی بیباپ (Cowboy Bepop) و سوئیت توث (Sweet Tooth) از جمله این پروژه‌ها هستند. به این ترتیب، ظرف شش ماه آینده در مجموع ۲۰۶ عضو از تیم‌های فیلمبرداری با ۳۵ نفر همراه وارد نیوزیلند خواهند شد.

به گفته وزارت تجارت و نوآوری نیوزیلند، صدور مجوز از سرگیری تصویربرداری‌ها ضمن ایجاد ۳ هزار شغل، ۴۰۰ میلیون دلار نیز به اقتصاد این کشور تزریق می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سریال خارجی فیلم برداری نیوزیلند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سریال خارجی فیلم برداری نیوزیلند ویروس کرونا سریال خارجی فیلم برداری نیوزیلند ارباب حلقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست
  • مشاهیر نقش‌بسته در قاب تلویزیون