Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@22:13:53 GMT

مخالفت سازمان لیگ با لغو پارس جم- استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۳۴۸

مخالفت سازمان لیگ با لغو پارس جم- استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، مثبت شدن تست کرونای ۸ عضو تیم استقلال شایعه لغو دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی را مطرح کرد. در این خصوص مسئولان استقلال ابتدای جلسه ای را داخل باشگاه برگزار کردند و سپس دکتر نوروزی و سعید رمضانی به سازمان لیگ رفتند و با مدیران این سازمان به صحبت پرداختند.

استقلالی‌ها به طور مشخص خواهان لغو دیدار یکشنبه شب خود مقابل پارس جنوبی در جم بوده و هستند اما این درخواست با مخالفت سازمان لیگ مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره طبق آخرین ابلاغیه در صورتی مسابقه یک تیم لغو می‌شود که حداقل ۲۵ درصد از اعضای آن کرونا گرفته باشند که درباره استقلال این ماجرا صدق نمی‌کند.

از سوی دیگر پرواز ساعت ۱۶ استقلالی ها به عسلویه نیز لغو شده اما چون این پرواز اختصاصی است آنها می‌توانند در ساعت های دیگر راهی شوند. مساله مهم اما جواب تست های مجددی است که استقلالی‌ها امروز دادند. قرار است جواب این تست ها در سریع‌ترین زمان ممکن به دست آبی ها برسد و اگر تست جدید تعداد کرونایی های این تیم را افزایش بدهد ممکن است دیدار استقلال وپارس لغو شود.

با این حال احتمال لغو مسابقه پارس جنوبی و استقلال نزدیک به صفر است و با این تفاسیر استقلال باید بدون وریا غفوری، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و دو بازیکن رده سنی امید خود که تست کرونایشان مثبت شده راهی جم شوند که این مشکلات بعدی را به وجود خواهد آورد.

کد خبر 527935 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  رافائل سیلوا در جریان دیدار درون تیمی استقلال که در تمرین ریکاوری بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شد دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد. این بازیکن بر خلاف شایعات روز گذشته در محل تمرین تیمش شرکت کرد و البته بعد از مشورت با پزشک و نکونام محل تمرین را ترک کرد. سیلوا در بازی با شمس آذر قطعا غایب خواهد بود و به احتمال فراوان به دیدار با تراکتور هم نمی رسد.

همچنین روز گذشته اخباری در مورد غیبت سرپرست استقلال و جدایی نصرالله خواجه گیری از این تیم منتشر شد اما با پیگیری خبرنگار آنا مشخص شد وی روز گذشته در محل تمرین حضور داشته و بحث کنار گذاشتن وی از تیم و استعفای وی صحت ندارد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • تولید پژو پارس متوقف شد؟ | توضیحات مهم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی | ببینید
  • خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس؛ تولید ادامه می یابد
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • مخالفت سازمان لیگ با تعویق 7 بازی لیگ یک به رغم ممنوعیت پرواز
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال