Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:33:40 GMT

۹۱ درصد تعهد اشتغال سال ۹۸ شهرستان گرگان محقق شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۴۱۰

۹۱ درصد تعهد اشتغال سال ۹۸ شهرستان گرگان محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحمیدی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: گرگان قابلیت ها بالایی در زمینه های اقتصادی و گردشگری داشته اما با این وجود با چالش ها و تنگناهای زیادی روبرو است.

وی افزود: تعهد اشتغال شهرستان در سال گذشته پنج هزار و ۴۵۰ شغل بود که بیش از ۹۱ درصد آن محقق شد.

حمیدی گفت: اجرایی کردن امتیازات دولت در بحث جهش تولید و راه اندازی کارخانه های نیمه تعطیل و راکد در اولویت قرار خواهند داشت تا بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۱۱۱ واحد تولیدی شهرستان با نصف ظرفیت مشغول به تولید بوده که رونق تولید این واحدها در دست اقدام است.

فرماندار گرگان تأکید کرد که اتمام طرح های راکد در اولویت بوده و ۱۶۲ طرح با پیشرفت فیزیکی تا ۳۰ درصد در سال ۹۹  پیگیری می شود.

وی همچنین بیان کرد: ۸۱ طرح برای دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر در نظر گرفته که ۴۳ طرح مصوب و از این تعداد ۴۲ طرح تسهیلات دریافت کردند.

فرماندار گرگان با اشاره به آسیب های شیوع کرونا در اشتغال شهرستان، گفت: تاکنون ۵۵۵ پروانه در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تشکیل شده که در این واحدها حدود دو هزار نفر مشغول به فعالیت بودند.

کد خبر 4965625

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرمانداری گرگان محمد حمیدی اشتغال ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین محمدی با بیان اینکه اولویت استان در سال ۱۴۰۳ تمرکز بر اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، ادامه داد: در این راستا متعهد شده‌ایم ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی استان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد.

وی با تبیان اینکه در این زمینه سهم همه دستگاه‌های اجرایی استان به تفکیک مشخص شده است، بیان کرد: عملکرد این دستگاه‌ها ماهانه پایش خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل با کمک دستگاه‌های اجرایی دولتی بود، اظهار کرد: با همراهی همه دستگاه‌های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

محمدی با اشاره به اینکه اشتغال ایجادشده به دو صورت میدانی و تلفنی در حال صحت‌سنجی است، افزود: تاکنون از این تعداد کد ملی ثبت شده، اشتغال ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مورد تأیید قرار گرفته و راستی‌آزمایی موارد باقی‌مانده در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: این نتایج به معنای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ بوده و این در حالی است که استان زنجان سال گذشته بالاترین نرخ مشارکت کل کشور را داشته و این به آن معناست که تعداد بیشتری از افراد به نیروی آماده به کار اضافه شدند.

کد خبر 6078131

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور ۷ درصد است
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال مددجویان در کرمانشاه محقق شد
  • ایجاد ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی
  • ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی زنجان
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • نزدیک به ۸۰ هزار نفر؛ تعهد اشتغال خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال