Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:16:12 GMT

میزان  قاچاق کالا در استان اردبیل ناچیز است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۵۸۷

میزان  قاچاق کالا در استان اردبیل ناچیز است

 بهروز ندایی  روز شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در سه ماه گذشته  مقادیری البسه به ارزش ۳۶ میلیون تومان، سیگار  ۶۹ میلیون تومان و لوازم آرایشی ، بهداشتی قاچاق  به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان در استان کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: در خصوص قاچاق و واردات غیرقانونی لوازم خانگی، کود شیمیایی، برنج و مواد غذایی نیز درصد اندکی کشفیات در استان در سه ماهه اول سال‌جاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه در خصوص خروج گندم، احشام ،آرد و یا چوب موارد خاصی در استان ثبت نشده است، اضافه کرد: در خصوص نقل و انتقال این اقلام  در داخل کشور باید مجوز و کد لازم اخذ شود.

ندایی با اشاره به باز بودن راه‌های مرزی استان به جمهوری آذربایجان افزود: مرز بیله‌سوار به صورت ۲۴ ساعته برای ورود و خروج کالا به صورت  قانونی دایر  است.

قانون قاچاق کالا در سال ۹۲ با ۷۷ ماده و ۷۹ بند تصویب شده و بر اساس آن هر گونه ورود و خروج غیر قانونی کالا و ارز تخلف می باشد.

برچسب‌ها ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق اردبیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد