Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@05:11:09 GMT

درخواست استاندار تهران از مردم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۶۰۵

درخواست استاندار تهران از مردم

به گزارش جماران به نقل از مرکز اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش میزان مبتلایان در استان تهران اظهار داشت: هفته گذشته میزان مراجعین، بستری شدگان و بیماران بخش ویژه در استان تهران افزایش داشته است و متاسفانه عدم رعایت فاصله گذاری در استان تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد علت کاهش فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: دستگاه‌های متولی امر، اتحادیه ها و برخی از صنوف که مقرر بود جهت بازگشایی همکاری داشته باشند، در عمل همکاری موثری را شاهد نبودیم و به همین دلیل میزان فاصله گذاری اجتماعی در کلانشهر تهران با افت شدیدی همراه شد که نتیجه آن گسترش انتقال شیوع بیماری کرونا بود.

استاندار تهران تاکید کرد: پیشنهاد مشخص ستاد کرونا استان مبنی بر این است که کسانی که در محیط‌های جمعی و بیرون از منزل هستند، حتماً با توجه به الزام استفاده از ماسک از ۱۵ تیرماه به اجرایی شدن این مصوبه کمک کنند و کسانی که از این کار ممانعت کنند ابتدا با برخوردهای ارشادی و راهنمایی و در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جلوگیری می شود.

محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: از همه شهروندان و متولیان امر درخواست می شود در اجرایی کردن این دستورالعمل همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه قطع انتقال چرخه ویروس کرونا فراهم شود.

 

اخبار مرتبط روحانی: کارمندانی که ماسک نزنند، غیبت می‌خورند توصیه‌ی نماینده‌‌ی مبتلا به کرونا به مردم یک نماینده مجلس: باید به مردم ماسک یارانه‌ای ارزان قیمت بدهیم یک نماینده مجلس: دادن ماسک رایگان به مردم ضروری است یک نماینده مجلس: کسانی که ماسک نمی‌زنند باید جریمه شوند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا محسنی بندپی ماسک زدن اجباری شدن ماسک جدیدترین اخبار کرونا درخواست استاندار تهران از مردم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نماینده اسرائیل در شورای امنیت برای فعال‌سازی مکانیزم ماشه علیه ایران (فیلم)

نماینده اسرائیل در شورای امنیت مدعی شد:حمله دیشب ایران یه اسرائیل یک اقدامی بود که کل منطقه را می توانست به جنگ بکشاند. ایران به زودی به قابلیت هسته‌ای دست خواهد یافت.

به امضا کنندگان برجام می‌گویم مکانیزم ماشه را همین امروز فعال کنید همه تحریم‌های ممکن را درباره ایران وضع کنید.ما امروز نیاز داریم چرچیل‌ها رهبر جهان باشند نه چمبرلین ها.

ما در محاصره نیروهای نیابتی ایران هستیم. ما حق قانونی داریم که انتقام بگیریم؛ ما قورباغه در آب جوش نیستیم، ما ملتی از شیرها هستیم و ما خاموش نمیمانیم. ما از آمریکا و دیگر شرکای خود که کنار ما بودند تشکر می کنیم.شورای امنیت باید ایران را محکوم کند.

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی (فیلم) پدافند اسرائیل چند روز می‌تواند مقابل موشک‌های ایران دوام بیاورد؟ پاسخ ژنرال اسرائیلی (فیلم) لحظه انفجار یک خودرو در نتانیا - اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد
  • (ویدیو) درخواست نماینده اسرائیل در شورای امنیت برای فعال‌سازی مکانیزم ماشه علیه ایران
  • درخواست نماینده اسرائیل در شورای امنیت برای فعال‌سازی مکانیزم ماشه علیه ایران (فیلم)
  • ببینید | درخواست نماینده اسرائیل در شورای امنیت برای فعال‌سازی مکانیزم ماشه علیه ایران
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»