Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@11:07:48 GMT

شکایت سعادتمند از امیرحسین فتحی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۶۴۵

شکایت سعادتمند از امیرحسین فتحی

رویداد۲۴ احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از امیرحسین فتحی، مدیرعامل پیشین این باشگاه شکایت کرده است.

این شکایت در راستای احقاق حقوق باشگاه تهرانی انجام شده که به اعتقاد سعادتمند در پرونده انتقال اللهیار صیادمنش به باشگاه فنرباغچه در زمان مدیریت امیرحسین فتحی بخشی از این معامله در اسناد مالی باشگاه ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکایت سعادتمند از فتحی از این رو قابل توجه است که فتحی در هفته‌های گذشته به علت اظهارات مدیرعامل فعلی درباره حقوق دریافتی او از باشگاه استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرده بود و پس از آن در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایتی را طرح کرد. بیشتر بخوانید: تغییرات در استقلال در صورت ادامه ناکامی‌ها منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این اقدام قابل پیش‌بینی در حالی اتفاق افتاد که روز گذشته و بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، جواد نکونام اظهارات جنجالی را علیه مهم‌ترین رقیب آبی‌ها انجام داده بود و باشگاه پرسپولیس به این شکل پاسخ نکونام داده است.

به نقل از ورزش سه نکونام در نشست خبری خود گفته بود: تیم‌های دیگر را ببینید چند امتیاز با داوری گرفتند. ما خدا را شکر کادو نمی‌گیریم و از کسی هم نگرفتیم تا حالا ولی هفته قبل گل صحیحمان را قبول نکردند.

او همچنین با اتهام به داوران دربی گفت: پارسال من در استقلال نبودم اما دربی این تیم را دیدم. دو داور، داور بازی بودند که جفتشان پرسپولیسی بودند.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اظهارات شکایت خود از جواد نکونام را در کمیته انضباطی ثبت کرده و امیدوار به محرومیت و جریمه سرمربی استقلال به دلیل این اتهامات تند است.

پرسپولیس همچنین احتمالا در روزهای آینده شکایات دیگری را هم از مسئولان استقلال به دلیل اتهام آنها ثبت خواهد کرد.

این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس، سرمربی این تیم و سایر مسئولان این باشگاه هنوز واکنشی به این اتفاقات و اظهارات نداشته‌اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894603

دیگر خبرها

  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد
  • پرسپولیس رسما از نکونام شکایت کرد
  • شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام
  • جنجال جدید استقلال و پرسپولیس/ شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد