Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@20:50:38 GMT

قوه قضاییه: محمدعلی کامفیروزی تبرئه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۶۹۵

قوه قضاییه: محمدعلی کامفیروزی تبرئه شد

قوه قضاییه اعلام کرد: رأی برائت محمد علی کامفیرزوی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان فارس صادر شد.

به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

«پرونده محمدعلی کامفیروزی که با اتهام توهین به مقام معظم رهبری در جریان رسیدگی بدوی منجر به صدور رأی غیر قطعی دو سال حبس شده بود، با تجدید نظر خواهی وی مجدد در دستور کار رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، پس از دریافت تقاضای تجدیدنظر خواهی وی؛ پرونده در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان فارس مطرح شد و با رسیدگی به این پرونده امروز به صورت فوق العاده در دستور کار شعبه مزبور قرار گرفت.

بر اساس رأی صادر شده قضات صادرکننده رأی خاطرنشان کرده‌اند که کامفیروزی در تمام مراحل رسیدگی منکر اتهام توهین به رهبری شده و همچنین در گزارش ضابط پرونده نیز این اتهام گزارش نشده است بنابراین تقاضای تجدیدنظر کامفیروزی صحیح تشخیص داده شده و رأی قطعی بر برائت او صادر می‌گردد.»

لینک کوتاه: asriran.com/0035U4

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تبرئه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک نفر وکیل ‏رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه ۳۴ میلیارد ریالی در کرج خبر داد. ‎ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار حمید هداوند با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای با موضوع دریافت رشوه یک نفر وکیل رسمی دادگستری از شخصی بابت حل پرونده حقوقی وی در دادگاه کرج، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی گزارش شاکی پرونده و محرز شدن جرم، دستور قضایی را برای دستگیری فرد متهم از مقام قضایی اخذ و وی را دستگیر کردند.

بازداشت 2 مدیر شهرداری کرج پس از دریافت رشوه 15 سکه بهار آزادی هداوند بیان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی پس از مواجه با مدارک پلیسی به جرم خود مبنی بر دریافت رشوه از شاکی پرونده به 34 میلیارد و 443 میلیون ریال اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • جلوگیری از زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان با اقدام قوه قضاییه/ خداییان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد