Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین در بیانیه‌ای نوشت: نمایندگان مجلس به کمک ابزار‌های قانونی موجود مسئولان دولت را به جایگاه پاسخگویی نسبت به عملکرد خود و ارائه برنامه برای خروج از وضعیت کشور درآورند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین در بیانیه ای به نمایندگان از به مجلس شورای اسلامی نوشت: نمایندگان مجلس به کمک ابزار‌های قانونی موجود مسئولین دولت را به جایگاه پاسخگویی نسبت به عملکرد خود و ارائه برنامه برای خروج از وضعیت موجود درآورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی ناکامی‌های پیاپی دولت در حل مشکلات واقعی کشور و ناامیدی مردم از تغییر رویه دولت در اصلاحات اقتصادی، بررسی شرایط کلان اقتصادی کشور حاکی از آن است که مشکلات اقتصادی عمدتاً ریشه در داخل کشور دارند و این مشکلات و نابسامانی اقتصادی فشار‌های زیادی را بر مردم تحمیل کرده و رفاه و معیشت آنان را شدیدا تحت الشعاع قرارداده است. بحران مسکن، افزایش بی سابقه نقدینگی، تورم مجدد و افسارگسیخته، افزایش قیمت کالا‌های اساسی، فساداقتصادی، رکود حاکم بر صنایع و کارخانه‌ها و بیکاری ناشی از آن، نابسامانی بازار ارز، که به وضعیت حادی رسیده، تنها چند نمونه از چالش‌های مهم این روز‌های اقتصاد کشور است که مشکلات فراوانی را برای مردم به خصوص طبقه ضعیف جامعه ایجاد کرده است. از سوی دیگر شکست پیاپی طرح‌های دولت برای خروج از رکود، وضعیت بحرانی اقتصاد کشور را دو چندان نموده است.
در این شرایط نابسامان و بحرانی، مردم که از بی تدبیری‌های دولت تدبیر و امید ناامید شده اند، پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی که با نیرو‌های انقلابی شکل گرفته، به نمایندگانی از جنس خودشان چشم امید دوخته اند.
از همین رو امید است مجلس در بحبوحه مشکلات اقتصادی مشغول رسیدگی به امورات دست چندم نشود و با نصب العین قراردادن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان  مجلس، که مرتباً نسبت به وضعیت اقتصادی کشور، عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به رفاه و معیشت مردم هشدار داده اند، حساس شوند و پیگیری جدی نمایند.   متأسفانه دولتمردان در مواجهه با مشکلات اقتصادی کشور، برای فرار از پاسخگویی موضوع را در فضای سیاسی این دولت و آن دولت یا در چالش سیاسی با نهاد‌های دیگر تحلیل کرده و با فرافکنی بیش از آنکه نسبت به صلاح مردم و نظام توجه کنند، متاسفانه صلاح جناح سیاسی خود را مدنظر قرار داده اند؛ و شد آنچه نباید صورت میگرفت.
نمایندگان در شرایط موجود طبق وظیفه‌تان لازم است صدای مردم شوید و در اسرع وقت به کمک ابزار‌های قانونی موجود، مسئولین دولت را به جایگاه پاسخگویی نسبت به عملکرد خود و ارائه برنامه برای خروج از این وضعیت بحرانی بکشانید ان‌شاءالله ما دانشجویان انقلابی دانشگاه فرهنگیان قزوین اجازه نمی‌دهیم که سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی به‌واسطه عدم وظیفه شناسی و عدم پاسخگویی برخی مسئولین از بین برود؛ لذا مجدانه پیگیر مطالبات به حق مردم در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی بویژه اقتصادی خواهیم بود.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی برای خروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، جدیدترین گزارشات تخصصی، فنی و تحلیلی دیوان محاسبات کشور پیش از مهلت مقرر تدوین و در اختیار مسئولان و تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت.   این مجلد‌ها شامل «گزارش تحلیل عملکرد منابع و مصارف عمومی»، «گزارش تحلیلی تخصیص اعتبارات مصارف عمومی دولت»، «گزارش سهام شرکت‌های دولتی به صندوق‌های بازنشستگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای تکالیف قانونی» و «گزارش عملکرد هدفمندی یارانه ها» است.

دیگر خبرها

  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • حمله عجیب دولت به نمایندگان مجلس بعد از انتقادات به قیمت دلار و سکه