Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@13:40:08 GMT

پلمب ۱۷۰ واحد صنفی متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۷۸۷

پلمب ۱۷۰ واحد صنفی متخلف در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی و انتظامی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات دستورالعمل‌های بهداشتی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح که با همکاری شبکه بهداشت، اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف برگزار شده ، از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۷۰ واحد صنفی (نانوایی، سفره خانه سنتی و قلیان سرا، قصابی، رستوران ها، اغذیه فروشی و غیره) به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر تداوم طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، اظهار کرد: این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس بر اصناف در راستای احساس امنیت اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان است.

 یاری در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظم و امنیت نظم عمومی امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر ماهان، ماموران انتظامی این بخش از اقدام چند نفر به قدرت نمایی و ضرب و شتم چند شهروند مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:بدین منظور ماموران، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق شدند در چند عملیات ضربتی، ۱۴ متهم دارای سابقه کیفری را دستگیر و از آنان تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مستمر ارتقای امنیت اجتماعی در این منطقه گردشگری و دیگر مناطق حوزه استحفاظی شهر کرمان در دستور کار قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست