Web Analytics Made Easy - Statcounter

همت هادیان با کسب ۱۴ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان روز شنبه با حضور حسین دهقان سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضا در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نفر کاندیدای ریاست هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان بودند که ۲ نفر قبل از برگزاری انتخابات انصراف دادند.

حسین زیاری، ابوالقاسم مزارعه و همت هادیان کاندیدای ریاست ورزش‌های همگانی استان سمنان بودند که زیاری و مزارعه انصراف دادند.

انتخابات هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان با ۱۴ رای دهنده برگزار شد که نتیجه آن ۱۴ رای به نفع هادیان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این مجمع گفت: ترویج ورزش همگانی بر سلامت جامعه تاثیرگذار است و دستگاه‌های اجرایی با افزایش هماهنگی و تعامل با این هیات ورزشی در تحقق این مساله اثر بخش عمل کنند.

جانعلی افزود: ورزش همگانی در توسعه شور و نشاط اجتماعی‌ تاثیرگذار است که فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن مد نظر هیات این رشته ورزشی باشد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌ و راهبردهای چهارساله خود تصریح کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی و تاثیرات زندگی ماشینی و تحرک نداشتن افراد در جامعه ترویج ورزش‌های همگانی از اولویت این هیات استانی است.

هادیان تاکید کرد که برای تحقق اهداف و راهبردها در راستای توسعه ورزش همگانی در استان سمنان از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

وی به ضرورت توسعه کمی و کیفی ورزش همگانی در استان سمنان، بیان کرد: فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن این رشته ورزشی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص بانوان و جوانان را مد نظر گرفته و محور اصلی اقدامات ایجاد انگیزه در هیات‌های و باشگاه های شهرستانی برای افزایش سهم ورزش در سبد خانوار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد