Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آخوندزاده روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای  ۶۵۳ طرح اشتغال پرداخت شده است.

وی ادامه داد:  ۶۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال  از این میزان برای ۲۸ طرح اشتغال روستایی در آذربایجان‌غربی پرداخت شده‌است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی با اشاره به میزان اشتغال‌زایی این طرح‌ها ادامه داد: با اجرای این تعداد طرح، برای حدود ۵۰  نفر زمینه اشتغال پایدار در روستاها فراهم شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندزاده با اشاره به اعطای تسهیلات در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه کرد: بخش کشاورزی بیشترین طرح‌ها را به خود اختصاص داده که شامل گلخانه، دامداری، خرید تراکتور و ادوات کشاورزی، کنسانتره و تولید کودهای شیمیایی است.

وی اظهار داشت: همچنین طی سال‌جاری صندوق کارآفرینی امید ۱۴۷ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال تسهیلات در بخش‌های مشاغل خانگی، قرض‌الحسنه و وام ضروری در آذربایجان‌غربی پرداخت کرده‌است.

وی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی، قرض‌الحسنه و وام ضروری به حدود ۶۲۵ فقره پرداخت شده و برای حدود ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی  اضافه کرد: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح‌های روستامحور از مهمترین برنامه‌های حمایتی این صندوق است.

آخوندزاده بیان کرد: اجرای طرح‌های روستای بدون بیکار، هر روستا یک طرح، خود اشتغالی، بوم‌گردی در روستاهای استان برای استفاده از جاذبه‌های گردشگری و افزایش امرار و معاش روستاییان از اهم اهداف این صندوق است تا بتواند از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه حاشیه‌نشینی جلوگیری کند.

صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده داشته است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی آذربایجان غربی اشتغال زایی کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی آذربایجان غربی اشتغال زایی کارآفرینی تسهیلات بانکی آذربایجان غربی اشتغال زایی کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، معاون پیشگیری بهزیستی گلستان گفت: این تسهیلات به مددجویانی پرداخت می‌شود که با کمک اداره کل فنی و حرفه‌ای، حرفه ایی آموخته اند.

عین علی کیا گفت: به این افراد تسهیلات اشتغال با بهره ۴ درصد و باز پرداخت ۵ ساله داده می‌شود.

کیا افزود: ۳۳ مرکز برای ترک اعتیاد بخش خصوصی در گلستان فعال است که از این تعداد ۹ مرکز در گرگان قرار دارد.

کیا گفت: معتادان نیازمند نیمی از هزینه دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی را به صورت یارانه درمان در قالب یاری برگ دریافت می‌کنند.

او افزود: دو مرکز درمان و بازتوانی معتادان نیز در استان فعال است که یکی از آنها در توسکستان گرگان برای مردان و یک مرکز در گنبدکاووس برای زنان است که خدمات درمانی و اقامتی در آن رایگان ارایه می‌شود.

وی افزود: مدت زمان درمان برای معتادان بین یک تا ۳ ماه است.

کیا گفت: سم زدایی تحت نظر پزشک مرکز انجام می‌شود و در مراحل بازتوانی تیم روانشناسی ومددیاری، فرد را کمک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • بیش از ۸ هزار متقاضی وام‌ازدواج در آذربایجان‌غربی در صف انتظار
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی
  • پرداخت ۵۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی آذربایجان غربی