Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:45:12 GMT

ازسرگیری محدودیت‌های کرونایی در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۹۵۸

ازسرگیری محدودیت‌های کرونایی در کردستان

ایسنا/کردستان معاون سیاسی استانداری کردستان از اعمال محدودیت‌های کرونایی در کردستان خبر داد و گفت: از امروز (۱۴ تیرماه) استفاده تمام کارکنان ادارات از ماسک در دستگاه های اجرایی اجباری است و کارمندانی که ماسک نزنند اجازه حضور در محل کار ندارد.

 حسین خوش اقبال امروز(14تیر)در برنامه رادیوی محلی کردستان سخن می گفت، اظهار کرد: اعمال این محدویت‌ها شامل تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس روزانه و شبانەروزی، حوزه‌های علمیه، کتابخانه‌های عمومی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلاها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، همایش، عزاداری و عروسی، فعالیت باشگاه های ورزشی و ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه، قهوەخانه و چایخانه، باغ وحش و شهر بازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه دیگر مواردی است که اعمال محدودیت آن ها به ستاد استان تفویض شده لذا همه این فعالیت ها و اماکن تا ۳۰ تیر ماه حق فعالیت ندارد.

 خوش اقبال خاطرنشان کرد: ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا به تبع دستورالعمل‌های ستاد ملی از امروز (۱۴ تیرماه) استفاده تمام کارکنان ادارات از ماسک در دستگاه های اجرایی را اجباری کرده و کارمندانی که ماسک نزنند اجازه حضور در محل کار را پیدا نکرده و برای آنها غیبت ثبت خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار کردستان یادآور شد: ارایه خدمات به ویژه در بخش های دولتی منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری است و مشاغلی که این دستورالعمل ها را رعایت نکنند پس از تذکر، در صورت تکرار یک هفته تعطیل می‌شوند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر گفت: از ساعت ۶ و نیم صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

وی از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت ۶ و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و افزود: شهروندان محترم ساروی برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی و ... استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"