Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و دست‌اندرکاران رویدادهای بین‌المللی ورزش دانشجویان در سال 98، اعلام کرد: ورزش دانشگاهی در کنار تحصیل دانشجویان شکل می‌گیرد و این حوزه جزو برنامه‌های دائمی وزارت علوم است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و دست‌اندرکاران رویدادهای بین‌المللی ورزش دانشجویان در سال 98 که امروز (شنبه) با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و دانشجویان ورزشکار مدال آور در عرصه های جهانی در سالن همایش شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، غلامی با بیان اینکه سلامت دانشجویان در اولویت وزارتخانه قرار دارد و ثمره آن کسب مقام‌های قهرمانی در ورزش دانشگاهی کشور است، اظهار کرد: کسب عنوان قهرمانی دانشجویان در حوزه ورزش فرصت مناسبی است تا این افراد بتوانند تجربیات خود را در سال‌های آینده از طریق نظام آموزشی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم با بیان اینکه سازمان امور دانشجویان به‌عنوان پشتیبان ورزش دانشجویی فعالیت می‌کند، افزود: این سازمان با تلاش و برنامه‌ریزی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی دانشجویان در راستای بهبود کمی و کیفی فعالیت‌ها در حوزه ورزش دانشگاهی گام برمی‌دارد.

غلامی با بیان اینکه شناسایی دانشجویان ورزشکار آماده از بین ۳.۵ میلیون دانشجو، برای شرکت در مسابقات نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است، تصریح کرد: در این راستا توزیع مناسب امکانات ورزشی دانشجویان به‌ویژه در مناطق کم برخوردار نیز نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است و یکی از اهداف مهم در راستای گسترش ورزش دانشجویی محسوب می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و توجه تمامی آحاد جامعه به نکات بهداشتی و به‌ویژه بهداشت فردی، از تمامی تلاش‌های دانشجویان ورزشکار و دست‌اندرکاران ورزش دانشجویی برای حضور در مسابقات ورزشی قدردانی کرد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر علوم رئیس سازمان امور دانشجویان منصور غلامی ورزش دانشجویی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین