Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:57:53 GMT

شاهین شهرداری بوشهر سوم جدول است (آمار)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۰۱۱

شاهین شهرداری بوشهر سوم جدول است (آمار)

شاگردان مهرداد کریمیان امشب باید به مصاف صدرنشین جدول در ورزشگاه آزادی بروند آن‌هم در شرایطی که به کسب نتیجه و امتیاز از این بازی، نیاز مبرمی دارند.

به گزارش "ورزش سه" پس از کش و قوس‌های فراوان که آیا میشو کرستیچویچ به بوشهر باز خواهد گشت یا خیر، سرانجام رسما مشخص شد این سرمربی به دلیل وجود کرونا علاقه‌ای برای بازگشت ندارد و خیلی زود مهرداد کریمیان دستیار اول او، که در ابتدای فصل و در دوران جدایی عبدالله ویسی هم سکان هدایت بوشهری‌ها را موقتا برعهده گرفته بود تا پایان فصل مسئولیت فنی شاهین را پذیرفت تا بلاتکلیفی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب آن‌که اگر عملکرد شاهین را بخواهیم در نیم فصل دوم و در 6 مصاف قبلی بررسی کنیم، آنها سومین تیم برتر لیگ به حساب می‌آیند؛ چرا که توانستند آن‌ها از سد نساجی، ماشین سازی و پیکان عبور کنند و برابر شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان هم با حداقل امتیاز از میدان خارج شدند و تنها در مصاف با شاگردان نکونام بازنده شدند!

 

آن‌ها برای فرار از سقوط و جمع فانوس به دستان لیگ، باید از 8 مصاف باقی‌مانده لیگ نوزدهم که برای آن‌ها هر کدام شبیه به فینال تلقی می‌شود، دست پر از میدان خارج شوند؛ در گام نخست عبور از پرسپولیس و یا توقف شاگردان گل محمدی در خانه، ماموریت شاگردان کریمیان است. سرمربی جوانی که بدون تردید شب دشواری را در ورزشگاه آزادی خواهد گذراند و باید دید سرانجام موفق به حفظ شاهین در لیگ نوزدهم خواهد شد یا خیر؟

شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی بعد از ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از تعداد ۲ هزار و ٨١ عملیات صورت‌گرفته در سال گذشته، تعداد ۷۷۲ مورد عملیات اطفا حریق، ۷۸۴ مورد عملیات امداد و نجات و مابقی شامل تست ساختمانی و استقرار خودرو و آموزش بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر با اشاره به فراوانی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، تصریح کرد: در سالی که گذشت فراوانی این عملیات‌ها به‌ترتیب مربوط به گیر کردن افراد در آسانسور به تعداد ۲۳۲ مورد، جانوران موذی و حیوانات ۲۲۸ مورد، آتش‌سوزی ضایعات به تعداد ۲۱۸ مورد، آتش‌سوزی منازل مسکونی به تعداد ۱۷۳ مورد و حبس نفرات به تعداد ۱۱۶ مورد بود که از این آمار ۸۲ مصدوم و ۱۷ فوتی گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه در بخش آموزش ۱۶ هزار و ۶۸۱ نفر آموزش دیدند، ادامه داد: این آموزش‌ها در ۱۶ دستگاه اجرایی، ۹۶ مرکز آموزشی، ۳۰ مسجد و موکب و همچنین به ۱۳ مرکز درمانی ارائه شده است

وی گفت: در بخش پیشگیری، در مجموع هزار و ۸۰۳ مورد شامل تاییدیه ایمنی، شناسایی مکان‌های ناایمن، ارائه پایان کار و شناسنامه ایمنی ساختمان و تست جعبه F بوده و ۱۷۳ مورد کارشناسی حریق صورت گرفته است.

کد خبر 6081372

دیگر خبرها

  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • شاهین اتومات ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت