Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@00:08:11 GMT

جراحی زیبایی تا اطلاع ثانوی ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۰۱۸

خرداد: معاون درمان وزارت بهداشت طی بخشنامه‌ای اعلام کرد که انجام اعمال جراحی زیبایی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
 بنابر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، در متن بخشنامه معاونت درمان وزارت بهداشت با موضوع "توقف انجام اعمال جراحی با جنبه صرفا زیبایی، آمده است: «با عنایت به روند رو به افزایش بیماران در اپیدمی کووید-۱۹ و لزوم مدیریت مجدد تخت‌های بیمارستانی و جلوگیری از گسترش بیماری و حفظ سلامت بیماران و کادر درمانی کشور دستور فرمایید از انجام اعمال جراحی که صرفا جنبه زیبایی (غیر درمانی) داشته تا اطلاع ثانوی خودداری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است انجام اعمال ترمیمی که لغو یا تاخیر آن باعث آسیب جسمی یا ناتوانی در بیماران می‌گردد، همچنان بلامانع می‌باشد.»
 
منبع: ایسنا برچسب ها: جراحی زیبایی

منبع: خرداد

کلیدواژه: جراحی زیبایی انجام اعمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی

تین نیوز

 مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

وی با بیان این که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی مسدود خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد