Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:27:02 GMT

برق گرفتگی جان مرد ۴۹ ساله را در هلیلان گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۰۳۱

برق گرفتگی جان مرد ۴۹ ساله را در هلیلان گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مظفر مهدی خانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی، در یکی از مرغداری‌های هلیلان، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شخصی که به عنوان کارگر در یکی از مرغداری‌های هلیلان در حال کار بوده، در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی خانی با بیان اینکه جسد متوفی توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شده است، به شهروندان توصیه کرد: همواره موارد ایمنی را حین انجام کار رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کد خبر 4965681

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروگاه برق ایلام شهرستان چرداول ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه جوجه ریزی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ رضا بهراملو در دومین نشست قرارگاه امنیت غذایی امسال گفت: افزایش جوجه ریزی در مرغداری ها نشان از اراده لازم برای افزایش تولید گوشت مرغ در استان دارد.

وی افزود: سهم استان همدان از جوجه ریزی کشور معادل ۲/۱ درصد است که خوشبختانه با برنامه ریزی مدون ابلاغی تا این تاریخ ۷۰۸ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده که معادل صد در صد برنامه ابلاغی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی همدان تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق منطبق با نقشه راه تولیدات کشاورزی استان در ماههای آینده طبق جدول زمانبندی جوجه ریزی ها انجام خواهد شد و مشکلی در تامین گوشت مرغ استان نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • کاهش ۴۶ درصدی سوانح رانندگی استان قزوین
  • جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است
  • کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی
  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه جوجه ریزی در همدان
  • هدفگذاری ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در ساری
  • سوختگی گندم در برخی مزارع «هلیلان»
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر