Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:21:26 GMT

نیروگاه زرگان دچار آتش سوزی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۰۶۴

نیروگاه زرگان دچار آتش سوزی شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیروگاه شهید مدحج زرگان در اهوار به دلیل انفجار ترانس امروز شنبه دچار آتش سوزی شد.

به گزارش جماران، ابراهیم قنبری بیان کرد: در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز این نیروگاه دچار آتش سوزی شد که برای مهار آتش پنج دستگاه خودرو و ۱۶ نیرو به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: هنوز میزان مساحت آتش سوزی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اخبار مرتبط ۴۰ نفر در ارتباط با آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های کشور دستگیر شدند در پی آتش‌سوزی در گندم‌زار خودروی پژوپارس آتش گرفت+ تصاویر تکذیب آتش سوزی 40 هزار هکتاری آتش سوزی در ابیانه به دلیل بی احتیاطی جدال داوطلبان و محیط‌بانان با آتش در «بوزین و مزه خیله» کرمانشاه

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آتش سوزی آتش سوزی نیروگاه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی و سوم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور در حالی که مثل دیدارهای قبل میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (به وقت ایران) مقابل سامسون اسپور رده دوازدهمی قرار گرفت.

یاران محمدی پس از ناکامی در دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه که یک شکست و یک مساوی داشتند، در مسابقه امروز هم نتوانستند در زمین سامسون اسپور به پیروزی دست پیدا کنند و متوقف شدند.

تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور که در صورت کسب پیروزی در مسابقه امروز می‌توانست به رده دهم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند، با تساوی یک بر یک در دیدار خارج از خانه مقابل سامسون اسپور، 41 امتیازی شد تا در رتبه یازدهم این رقابت‌ها بایستد.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور در مسابقه امروز مقابل سامسون اسپور حضور کامل در ترکیب تیمش داشت و نُهمین بازی خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

دیگر خبرها

  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی
  • وقوع دومین آتش سوزی در جایگاه‌های سوخت شهر کرمان طی ده روز اخیر
  • یک مهمانپذیر در مشهد دچار آتش‌سوزی شد