Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:56:00 GMT

پلمب ۱۷۰ واحد صنفی متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۰۸۰

پلمب ۱۷۰ واحد صنفی متخلف در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی و انتظامی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات دستورالعمل‌های بهداشتی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با همکاری شبکه بهداشت، اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۷۰ واحد صنفی شامل نانوایی، سفره خانه سنتی و قلیان سرا، قصابی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی و….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی، پلمب شده است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تداوم طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، گفت: این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس بر اصناف در راستای احساس امنیت اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان است.

سردار یاری در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4965683

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

 

محسن صیادی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان