Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی قانع، شنبه در نشست خبری با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از ۱۲ هزار عملیات در کلانشهر شیراز انجام شد، افزود: در سال ۹۸ کاهش حدود سه هزار عملیات نسبت به سال ۹۷ را شاهد بودیم که همین روند برای سال ۹۹ نیز در دستور کار قرار دارد و با برسی آمار سه ماه نخست سال ۹۹ شاهد تداوم این روند هستیم.

وی، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در حوزه ایمنی و پایان کار از جمله شناسنامه دار کردن ساختمان‌ها در شیراز اظهار داشت: بیش از ۱۳ هزار مورد بازدید در این زمینه ظرف یک سال گذشته در این شهر انجام و موارد ناایمن نیز گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع، در باره آتش سوزی‌هایی که در چند هفته اخیر در شیراز رخ داده بیان کرد: در ۲ سال گذشته به ویژه سال ۹۸ حجم بارندگی‌ها زیاد و در پی آن شاهد افزایش رویش گیاهان بوده‌ایم که این موضوع منجر به افزایش آتش سوزی‌های چند هفته گذشته شده است.

باغ‌های شیراز را شخم هم بزنند، تغییر کاربری داده نمی‌شود

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز همچنین در باره حریق شامگاه دوازدهم تیرماه ۹۹ در خیابان زرگری شیراز گفت: بر اساس قوانین، اگر آتش سوزی در باغ‌های گروه یک رخ بدهد به هیچ عنوان امکان تغییر کاربری آن وجود ندارد حتی اگر باغی را به عمد نیز شخم بزنند باز هم امکان تغییر کاربری آن میسر نیست.

قانع، در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ۴۸ کارگاه شارژ و فروش کپسول‌های گاز مایع (LPG) در شهر شیراز فعال است که در بازدید از این کارگاه‌ها موارد نا ایمن به آنها گوشزد و مکاتبه‌هایی در این مورد با دادستانی شیراز نیز انجام شده است.

مشاغل مزاحم در شیراز عامل زشتی و مزاحمت برای مردم

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این نشست با اشاره به فعالیت کارگاه‌های غیر مجاز در دل بافت‌های مسکونی شیراز و احتمال بروز خطرات ناشی از آن، گفت: یکی از مسائل ناایمن و زشتی‌ها و مزاحمت‌هایی که در شهرها شاهد آن هستیم، حضور و فعالیت برخی از کارگاه‌هایی است که به عنوان مشاغل مزاحم از آنها یاد می‌شود.

محمد حسن پور افزود: طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به این نهاد برای اخطار به متولیان این کارگاه‌ها مجوز داده شده و علاوه بر این، یک کمیسیون در سازمان ساماندهی مشاغل تشکیل و در باره تک تک کارگاه‌ها بحث می‌شود و شهرداری مکلف به اجرای تصمیم‌های این کمیسیون خواهد بود.

وی، با اشاره به برنامه شهرداری شیراز برای ساماندهی مشاغل مزاحم در این شهر گفت: یک قطعه زمین به مساحت ۳۵۰ هکتار برای ساماندهی مشاغل مزاحم در کنار شهرک صنعتی شیراز در نظر گرفته شده اما پروسه این کار طولانی است که امیدواریم هر چه زودتر روند اداری و استعلام‌های آن به اتمام برسد تا در مورد مشاغل مزاحم این شهر اقدام‌های موثرتری انجام شود.

برچسب‌ها آتش‌نشانی شیراز مدیریت شهری شهرداری شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز مدیریت شهری شهرداری شیراز آتش نشانی شیراز مدیریت شهری شهرداری شیراز شهرداری شیراز مشاغل مزاحم کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  •  رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه