Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سمن‌های خراسان‌جنوبی گفت: برای نخستین بار در کشور تعداد ۵۰ خانه مشارکت کودک روستایی و طرح «دختر مهربان» در استان تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

سیدمصطفی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای اعتلای استعدادهای بالقوه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای نخستین‌بار طرح تجهیز سه خانه مشارکت کودک روستایی خراسان‌جنوبی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد، دهیاری‌ها و مساعدت‌ مردم در یک فضای آموزشی جذاب برای ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا می‌شود.

نماینده سمن‌های خراسان‌جنوبی تصریح کرد: همچنین به مناسبت دهه کرامت «طرح دختر مهربان» نیز در قالب توزیع تعداد ۱۵۰ عروسک و وسایل بازی ویژه دختران دو تا شش ساله روستایی کم‌بضاعت خراسان‌جنوبی برای نشاندن لبخندی برلبان آینده‌سازان این خطه انجام شد.

حسینی یادآور شد: تمامی تلاش سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان‌جنوبی بر آن است تا با بهره‌گیری از حداکثر مشارکت اجتماعی بتواند در راستای آموزش‌های تربیتی هدفمند گام‌های مؤثری برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بردارد.

وی تأکید کرد: توسعه حس مسؤولیت‌پذیری، ارتقای مشارکت اجتماعی و تبیین هویت ملی در بین جوانان از دیگر برنامه‌های راهبردی سمن‌های خراسان‌جنوبی است.

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان‌جنوبی بیان داشت: با همکاری نهادهای فرهنگی و اجرایی مقرر است تا سال ۱۴۰۰ در ۵۰ روستای کمتر توسعه‌یافته استان خانه مشارکت کودک تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد تأمین مالی این طرح‌ها از طریق مشارکت مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی مصطفی حسینی سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی مشارکت کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی

صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی گفت: مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت دار شهرداری‌های استان تعریف شده است و در جهت ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی شهرداری ها، مشارکت آنها در طرح‌های اقتصادی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه در این زمینه از شهرداران استان خواسته شده تا با شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه مشارکت در این طرح‌ها را فراهم کنند، افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های اقتصادی شهرداری‌های استان حمایت می‌کند.

صفری اظهار کرد: به کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی بلا استفاده در حوزه مدیریت شهری به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی این حوزه تعریف شده و بر همین اساس موضوع محوری در اولویت گذاری برنامه‌های شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲، موضوع سرمایه‌گذاری بوده و امید داریم که امسال هم در امتداد برنامه‌های از پیش تعیین شده تحولات خوبی در حوزه‌های اقتصادی شهرداری‌ها را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید

پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه سوم شهرداری‌های استان در شناسایی و ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری در سطح کشور، بیان کرد: شهرداری‌های خراسان جنوبی ۷۰ فرصت مهم سرمایه گذاری را در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری شناسایی و با ثبت آن در سامانه متمرکز کشوری مقام سوم را در بین ۳۰ استان کشور به دست آورده اند.

او تصریح کرد: با توجه به نتایج مثبت این طرح، موضوع سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری‌ها در طرح‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌های امسال هم قرار دارد و امکان مشارکت و همکاری با شهرداری‌ها در این زمینه برای اشخاص حقیقی و حقوقی و مشارکت دیگر شهرداری‌ها فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تصاویر| زندگی روستایی در لفور سوادکوه
  • خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در کاهش تصادفات فوتی را کسب کرد
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • توجه به بایسته های مشارکت مردم در عرصه جهش تولید
  • جهش تولید برای ایران قوی / مردم را چگونه مشارکت دهیم؟
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی