Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:03:31 GMT

آتش‌سوزی مرگبار در ساختمان ویلایی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۰۹۳

آتش‌سوزی مرگبار در ساختمان ویلایی + تصاویر

آتش‌سوزی در یک ساختمان ویلایی در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، منجر به مرگ پیرمرد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 4:26 بامداد امروز، همزمان با آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، قبل از ورودی نیایش و اعلام این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه‌های 94، 55 به همراه گروه امداد و نجات سه را به صدا درآورد و نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته علیرضا غفوری؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران؛ هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از اتاق‌خواب یک ساختمان ویلایی یک طبقه خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود.

وی تصریح کرد: به گفته همسایه‌ها، پیرمرد سالخورده ساکن این منزل مسکونی نیز از دنیا رفته و توسط آنها پیش از گسترش آتش‌سوزی از منزل خارج شده بود.

غفوری خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی، قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان و باز کردن در واحد مسکونی، به سرعت با به کارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش‌سوزی پرداخته و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ پس از مهار آتش، نیروهای آتش‌نشانی با فن فشار مثبت قوی (دمنده هوا)، دودهای جمع شده داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مالک ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

وجود بیش از 700 کلینیک ناایمن مانند "سینا" در تهران!/ علت عدم تقاضای سازمان آتش‌نشانی برای ورود مرجع قضایی

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌سوزی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی بیشتر بخوانید... وجود بیش از ۷۰۰ کلینیک ناایمن مانند "سینا" در تهران!/ علت عدم تقاضای سازمان آتش‌نشانی برای ورود مرجع قضایی بررسی علل آتش سوزی مرکز درمانی سینا در مجلس وزیر بهداشت جان‌‌باختن تعدادی از هموطنان و جامعه پزشکی در حادثه آتش‌‌سوزی را تسلیت گفت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی ، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد