Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع ‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی خراسان رضوی از صدور ۱۳۰۰ کارت صنعتگری برای هنرمندان صنایع ‌دستی این استان خبر داد و گفت: بیشترین کارت‌های صنعتگری صادر شده مربوط به رشته‌ زیورآلات سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمِه قیمتی بوده است.

به گزارش جماران، محمد مطیع گفت: برای صنعتگران جدید حدود ۲۰۰ کارت پروانه تولدی انفرادی، هزار کارت صنعتگری و ۶۵ کارت شناسایی برای رشته های صنایع دستی در استان صادر شده که بیشترین کارت‌های صنعتگری صادر شده مربوط به رشته‌ زیورآلات سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمِه قیمتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس  my.ichto.ir و مراجعه به بخش صنایع‌دستی از شرایط دریافت کارت صنعتگری  برای هنرمندان این صنعت است.

 

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کارت صنعتگری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمیثم حصاری با اعلام این خبر اظهار کرد: نشان فاخر صنایع‌دستی کشور به آثار شاخص و منحصربه‌فرد تولید شده توسط هنرمندان استان‌ها تعلق می‌گیرد و هرسال داروی آنها به صورت استانی و سپس در سطح ملی برای انتخاب آثار فاخر صورت می‌گیرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین افزود: در مرحله داوری استانی تعداد بر اساس شاخص‌هایی چون خلاقیت در طراحی، حفظ اصالت و مهارت در اجرا، ۲۰ اثر از آثار هنرمندان توسط کارشناسان استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پنج اثر به مرحله کشوری ارسال شد تا در کارگروه فنی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور مورد داوری قرار گیرند.

وی در پایان یادآور شد: دو اثر از دو هنرمند قزوینی فعال در رشته‌های منبت چوب و قفل‌سازی سنتی موفق به دریافت نشان فاخر صنایع‌دستی شدند.

کد خبر 6079089

دیگر خبرها

  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • انتخاب ۲ اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی
  • دو هنرمند قزوینی نشان فاخر صنایع‌دستی کشور را کسب کردند