Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:00:07 GMT

هوای تهران، ناسالم برای گروه‌‌های حساس

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۱۷۸

هوای تهران، ناسالم برای گروه‌‌های حساس

هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کیفیت امروز هوای تهران با شاخص 153 در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و آلاینده  ازن باعث بروز این وضعیت شده است. در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی‌، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران از ابتدای سال جاری تاکنون 14 روز هوای ناسالم داشته و در روزهای اخیر میزان آلودگی هوا افزایش یافته است که پیش از این پیش‌بینی شده بود، تهران  تابستان آلوده‌ای خواهد داشت. در حال حاضر دمای هوای تهران 33 درجه است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما روز آینده 24 و بیشینه دما 34 درجه باشد.

هواشناسی ایران 99/4/14| پیش بینی رگبار باران در 13 استان تا سه شنبه

انتهای پیام/

 

R1014144/P1014142/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران بیشتر بخوانید... هواشناسی ایران ۹۹/۴/۱۴| پیش بینی رگبار باران در ۱۳ استان تا سه شنبه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران شهر تهران هوای تهران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.
فرشاد تاج بخش افزود: طی روز‌های پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش دمای نسبی وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.
کارشناس هواشناسی استان گفت: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد شماره ۵ صادر شده است.
وی در خصوص گرمترین و سردترین نقاط استان هم گفت: لیکک و امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۳۱، ۴ دهم درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان