Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از امضای قرارداد این شرکت با سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدحسین نوروزی با بیان اینکه این قرارداد با هدف حفاظت از محیط‌زیست و اجرای الزام قانون مدیریت پسماند امضا شده است، اظهار کرد: طبق این قرارداد شرکت پالایش گاز سرخون و قشم باید پسماندهای عادی خود شامل پسماندهای بخش اداری، رستوران و آبدارخانه‌ها را به صورت تفکیک‌شده سالانه به سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پسماند عادی مطابق تعریف قانون «مدیریت پسماند» به پسماندهایی گفته می‌شود که به‌طور معمول از فعالیت‌های روزمره انسان در شهرها، روستاها و خارج از آنها از قبیل زباله‌های خانگی و نخاله‌های ساختمانی تولید می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم سهیلی نیا تامین زیر ساخت‌های لازم برای توانمندسازی نیروی انسانی در راستای انجام وظایف و خدمت رسانی بهتر به شهروندان را ضروری خواند.   سهیلی نیا با اشاره به روز ملی منابع انسانی گفت: نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن و منابع هر سازمانی به شمار می‌رود به همین دلیل به کار بردن نیرو‌های متخصص و توانمندسازی آنها برای ارائه بهترین خدمت به شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.     او مهمترین سرمایه شرکت‌های خدماتی را سرمایه انسانی عنوان کرد و افزود: بالغ بر هزار نفر در قالب قرارداد‌های مختلف در مجموعه آبفای استان یزد مشغول به فعالیت هستند که با توجه به تخصصی بودن کار حوزه آب و فاضلاب نیازمند سرمایه گذاری خاص در این زمینه است.      معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد بر رشد و ارتقاء دانش، بینش و مهارت و همچنین به روز بودن کارکنان در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: در سال گذشته ۳۲ هزار و ۲۹۰ نفر ساعت آموزش برای گروه‌های مختلف شغلی شامل آموزش‌های تخصصی، مدیریتی و عمومی برای پرسنل مجموعه آبفای استان برگزار شده است.      سهیلی نیا ارتقاء مهارت‌های نرم کارکنان در راستای سیاست‌های حوزه منابع انسانی سند یزد نوین را یکی دیگر از فعالیت‌های سال گذشته دفتر تشکیلات، آموزش و منابع انسانی برشمرد.     او به فعالیت‌های حوزه بهبود مدیریت و تحقیقات اشاره و تصریح کرد: اصلاح و بروز رسانی فرآیند‌های اصلی شرکت و مکانیزه نمودن فرآیند‌های اجرایی با هدف ارتقاء بهره وری، تشکیل کارگروه بهره وری و تعریف پروژه‌های بهره وری طبق برنامه‌های ابلاغی یزد بهره ور، برنامه ریزی و فراهم نمودن مقدمات استقرار نظام آراستگی، برگزاری ۱۵ کارگاه آموزشی برای انتقال و تسهیم دانش در حوز‌های پایلوت استقرار مدیریت دانش، برگزاری ۵۷ جلسه تخصصی با واحد‌های شرکت جهت شناسایی نیاز‌های پژوهشی، برگزاری ۱۱ جلسه کمیته تحقیقات، تدوین آیین نامه حمایت از دارایی‌های فکری و دستاور‌های پژوهشی حاصل از اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و انعقاد اولین قرارداد رویالتی برای اولین بار در شرکت آب و فاضلاب از مهم‌ترین فعالیت‌های دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات است.     سهیلی نیا حوزه فناوری اطلاعات را یکی از زیر مجموعه‌های معاونت منابع انسانی عنوان کرد و اظهار داشت: این حوزه شامل؛ بخش نرم افزار، سخت افزار، امنیت شبکه و همچنین GIS است که زیر ساخت‌های فناوری را برای ارائه خدمات رسانی به مردم برای همکاران فراهم می‌نماید.      او ادامه داد: ارائه کلیه خدمات شناسنامه دار شرکت آب و فاضلاب یزد از پنجره واحد دولت هوشمند، ارائه ۱۰۰ درصدی کلیه خدمات مشترکین به صورت هوشمند و غیرحضوری از طریق سامانه ۱۲۲، راه اندازی داشبورد مدیریت اطلاعات مکان محور، افزایش منابع سرور‌ها و پهنای باند و پیاده سازی سیاست‌های امنیتی بر روی سرور‌ها جهت جلوگیری از نشت اطلاعات و حملات مدرن از جمله اقدامات مهم انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات شرکت آبفای استان یزد است.      معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه ارائه خدمات بیمه درمانی کارکنان شاغل و بازنشسته، عقد بیمه نامه‌های عمر و مسئولیت از عمده فعالیت‌های حوزه امور کارکنان و رفاه است، گفت: فعالیت‌های دیگری همچون مدیریت ورود و خروج، مرخصی، ماموریت، صدور احکام پرسنلی و بازنشستگی نیز جزء وظایف این حوزه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ درصد می‌رسد
  • نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان است
  • برای ساماندهی کودکان کار بیش از ۲۰ دستگاه باید همکاری کنند