Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:35:17 GMT

آتش سوزی در نیروگاه شهید مدحج زرگان اهواز مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۲۱۵

آتش سوزی در نیروگاه شهید مدحج زرگان اهواز مهار شد

ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ترانس برق نیروگاه شهید مدحج زرگان اهواز ساعت ۱۵:۳۰ امروز دچار آتش سوزی شد اظهار کرد: بعد از اطلاع یافتن آتش نشانی اهواز، پنج دستگاه خودرو به همراه ۱۶ نفر از کارکنان آتش نشانی به منطقه اعزام شدند.


وی افزود: جاری شدن روغن از ترانس برق باعث ایجاد آتش سوزی در نیروگاه شده بود ولی در نهایت این آتش مهار شد و هم اکنون در حال انجام عملیات خنک سازی هستیثم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4965692

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی اهواز شرکت برق منطقه ای خوزستان آتش سوزی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مرگبار در شرق تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ظهر امروز پنجشنبه سی فروردین یک حریق در شرق تهران خبر ساز شد. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات حادثه ظهر امروز گفت: ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در اتوبان شهید یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 

وی افزود: آتش نشانان بالافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده کردند که در یک پروژه در حال ساخت، چندین اتاقک ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بود در محل وجود داشت که یکی از این اتاقک های حدودا ۱۰ متری، دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: داخل اتاقک وسیله خاصی جز پتو و موکت وجود نداشت اما اتاقک شعله ور بود. هفت نفر در این اتاقک در حال استراحت بودند که آتش سوزی از سمت در خروجی آغاز می‌شود. 

وی افزود:یکی از کارگران موفق می‌شود خود را از اتاقک خارج کند اما آسیب می‌بیند که به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه ۶ نفر کارگر دیگر که از اتباع غیرایرانی نیز بودند؛ در اتاقک گیر کرده بودند و نتوانسته بودند خود را نجات دهند.

ملکی گفت: در حال حضار آتش خاموش شده و محل تحت کنترل است اما متاسفانه به تائید عوامل اورژانس، هر شش نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی‌سازمان اتش نشانی شهر تهران، هرگونه حادثه در پایانه شرق را تکذیب کرد وگفت: این حریق هیچ ازتباطی با پایانه شرق ندارد ویک‌کارگاه ساختمانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند