Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@09:19:13 GMT

افزایش فروش شرکت‌های بزرگ معدنی در بورس

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۲۶۲

سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: عملکرد فروش تجمعی شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   وزارت صنعت، معدن و تجارت، میزان فروش تجمعی ۷۲ شرکت بزرگ بورسی در بخش معدن و صنایع معدنی در دو ماهه نخست امسال با ۵۵ رشد به  ۳۸۸ هزار و ۴۴۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شرکت‌ها در اردیبهشت‌ماه ۱۸۱ هزار و ۹۳۵ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال محصول در بورس به فروش رساندند.

سهم تقریبی شرکت‌های معدن و صنایع معدنی از مجموع فروش تجمعی ۲ ماهه شرکت‌های بورسی ۳۷ درصد بوده است.

برپایه این گزارش، ۱۰ شرکت نخست با بیشترین عملکرد فروش به ترتیب فولاد مبارکه، ملی صنایع مس، فولاد خوزستان، گل‌گهر، ذوب‌آهن اصفهان، چادرملو، فولاد هرمزگان جنوب، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد خراسان و آلومینیوم ایران بوده‌اند. برچسب ها: بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بورس معدن و صنایع معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام

ایتنا - تیم کوک در دیدار با نخست وزیر ویتنام، اعلام کرد اپل خواهان تقویت سرمایه‌گذاری کیفی و فعالیت‌های همکاری در این کشور است.
ویتنام شاهد افزایش چهار برابری شرکت‌هایی بوده که محصولات اپل را طی یک دهه گذشته، در این کشور مونتاژ کردند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت تعهدات سرمایه‌گذاری در ویتنام را به میزان نامشخصی، افزایش می‌دهد. این شرکت آمریکایی اعلام کرد حدود ۴۰۰ تریلیون دانگ (۱۶ میلیارد دلار) از سال ۲۰۱۹ و از طریق شرکای زنجیره تامین خود، در ویتنام سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق اعلام اپل، این شرکت، هزینه خود برای تامین‌کنندگان در ویتنام را که حدود ۲۰۰ هزار شغل ایجاد کرده است، افزایش خواهد داد.

فام مین چینه، نخست وزیر ویتنام، اعلام کرد یک گروه کاری برای حمایت از اپل تشکیل خواهد داد. وی از تیم کوک، مدیرعامل اپل خواست برای پرورش نیروی کار ماهر با آموزش، کمک کند و با توسعه انرژی سبز و تجدیدپذیر، حمایت کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کوک که صبح دوشنبه وارد شهر هانوی شد، در سفر دو روزه خود، با برنامه نویسان و تولیدکنندگان محتوای ویتنامی دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام