Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:13:05 GMT

افاضلی: دغدغه من داوری است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۲۹۶

افاضلی: دغدغه من داوری است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در آستانه بازی تیمش مقابل استقلال از مهمترین دغدغه خود گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر در واکنش به انتقاد استقلالی‌ها به داوری دیدارهای اخیر آبی‌پوشان اظهار داشت: با توجه به اینکه استقلال پرطرفدار است و برخی از رسانه‌ها هم به دنبال موفقیت این تیم هستند، فضایی ایجاد کردند که داوری کمی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم کمی از داوری نگران هستیم. با شناختی که از تیم داوری دارم امیدوارم بازی تحت تأثیر حاشیه‌ای نباشد و داوران تمرکزشان را روی داوری بگذارند. صادقانه بگویم دغدغه من داوری است.

ادامه دارد ...

R1414/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم هومن افاضلی بیشتر بخوانید... استقلال با ۳ غایب به مصاف پارس جنوبی می‌رود تداوم مشکلات مالی با تهدید مدیران هتل و پولی که پرداخت نمی‌شود/ پارس جنوبی با وضعیت بد مقابل استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی جم هومن افاضلی فوتبال پارس جنوبی جم هومن افاضلی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: چیزی که ما را خیلی اذیت می‌کند، این است که نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی خود استفاده کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود. بچه‌های ما واقعاً در نیمه اول خیلی خوب و چشم‌نواز بازی کردند. ما حفظ توپ خوبی داشتیم و توانستیم از عقب بازی کنیم. در نیمه اول تقریباً هیچ موقعیتی به رقیب‌مان ندادیم و توانستیم خلق موقعیت‌هایی داشته باشیم. در نیمه دوم اما حریف با تعویض‌هایی که انجام داد و نفراتی که روی نیمکت داشت، سعی کرد فشار بیاورد. موقعیتی به آن شکل هم گیرشان نیامد و شلوغ‌بازی‌ها در ضربات ایستگاهی بود، اما چیزی که ما را خیلی اذیت می‌کند، این است که نمی‌توانیم از موقعیت‌های 60 یا 70 درصدی خود استفاده کنیم.

پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی

 

وی در ادامه افزود: برای مثال یک موقعیت 60 یا 70 درصدی ما که در محوطه جریمه حریف رقم می‌خورد بازیکنان ما نمی‌توانند از این موقعیت استفاده و کار را تمام کنند، اما رقبای ما می‌توانند. امروز همانطور که مشاهده کردید در وقت اضافه آنها روی یک توپ پشت دفاع، بازیکن‌شان اضافه شد و توانست با یک شوت استثنایی گل بزند و تیمش را برنده کند. امیدوارم بچه‌های ما متوجه شده باشند که در فوتبال باید کمی بی‌رحم‌تر باشید. تنها حفظ توپ و فوتبال خوب کافی نیست. در نقطه انتهایی زمین باید کار را تمام کنید که نتیجه تلاش و زحمات را ببینید. به هر حال من از بچه‌های تیمم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد مشکل گلزنی تیمش تصریح کرد: متأسفانه ما مشکل استفاده از توپ نهایی در موقعیت‌های داخل محوطه جریمه را داریم. به هر حال از زحمات و تلاش بچه‌های تیمم خیلی راضی هستم، اما مشکلی که دارند همانی است که خدمت‌تان عرض کردم. ان‌شاءالله بتوانیم این فصل را با یک رتبه و رده خوب تمام کنیم. در ادامه باید یک فکر عاجلی نسبت به این مسئله داشته باشیم.

حسینی در پاسخ به این سؤال که در تقابل با تیم‌های محمد ربیعی نتوانسته است بردی کسب کند و دلیل این موضوع چیست، گفت: دلیل این موضوع آن است که مقابل تیم ما برنده شده است!

وی در مورد جدایی جلال امیدیان از آلومینیوم اراک که در پیکان هم دستیارش بود، گفت: می‌توانید بروید و از خود آقای امیدیان سؤال بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به خبرنگاری که معتقد به استفاده متعدد داوری از کارت  زرد بود، تصریح کرد: قضاوت داور به نظرم خوب بود. بازی حساسیت آنچنانی نداشت و تیم‌ها میان جدولی بودند. دو تیم مشکلی برای سقوط ندارند و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم ندارند، هر دو تیم آمده بودند که فوتبال بازی کنند. من هم چیز بدی از داور ندیدم. با اتفاقاتی که این فصل برای تیم ما افتاده است، این داوری بهترین داوری بود. با اتفاقاتی که امسال سر ما آمد، این داور بهترین داوری را انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟