Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، سید سعید راد با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت قاطع قیمت‌ها در جهت ایجاد آرامش و ثبات بازار در شرایط اقتصادی موجود، افزود: باید تلاش کنیم تا بستری فراهم شود که تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان، محصولات خود را برای عرضه مستقیم در اختیار میادین میوه و تره بار قرار دهند تا از طریق به حداقل رساندن حاشیه سود، قیمت‌ها تا جای ممکن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم هوشمندسازی برای کاهش اتلاف منابع و تسریع در فرآیندها به منظور جلب حداکثری رضایت شهروندان، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در الکترونیکی کردن کارها و فرآیندها پیشگام بوده است، چنانکه جلسات کمیسیون معاملات این سازمان هر هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود و در تلاش هستیم تا جلسات مزایده‌ این سازمان را نیز به صورت غیر حضوری برگزار ‌کنیم.

راد، کنترل و کاهش قیمت‌ها را مهم‌ترین دغدغه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در این ایام خواند و تصریح کرد: اگر چه این سازمان در فرآیند تولید میوه و تره بار نقش ندارد و تنها با ایجاد بستر مناسب برای توزیع، تلاش کرده است که فاصله تولید تا مصرف را کم کند، اما برای حمایت از شهروندان همواره با تمام توان و امکانات در میدان حاضر بوده و هستیم و اختلاف قیمت قابل توجه میادین میوه و تره بار با سطح شهر نیز گواه این مطلب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به روند صعودی آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در کشور، خاطرنشان کرد: ضمن تاکید به مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار برای نظارت جدی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز توسط بهره‌برداران و کارگران غرفه‌ها، از شهروندان نیز خواهش می‌کنیم تا هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار برای حفظ سلامت خود و دیگران، ضمن رعایت فاصله فیزیکی از سایر مراجعه‌کنندگان، «حتماً» از ماسک و دستکش استفاده کنند.

پربیننده ترین وام ۱میلیونی یارانه به چند ایرانی رسید؟ حقوقی‌ها کدام نمادهای بورس را خریدند؟ (۹۹/۴/۱۴) پارکینگ در تهران و مشهد متری چند؟/ اجاره پارکینگ برای زندگی! دلار رسما ۲۰هزار تومان شد! (۹۹/۴/۱۴) دلار در وضعیت قرمز قرار گرفت!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران ماسک میادین میوه و تره بار تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه ؛ غرق شدن 12 نفر هنگام کسب کمک در دریا

12 نفر هنگام تلاش برای به دست آوردن جعبه های کمک در سواحل غزه غرق شدند.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، مقامات بهداشتی فلسطین روز سه شنبه اعلام کردند 12 نفر هنگام تلاش برای به دست آوردن محموله های کمک  پرتاب شده از هواپیماها در سواحل غزه، در دریا غرق شدند.

منطقه غزه به دریای مدیترانه ساحل دارد. این منطقه دریایی توسط ارتش اسرائیل کنترل می شود و مانع از ورود و خروج و حرکت در این منطقه می شود.

قبلا هم اعلام شد 5 نفر در غزه، به دلیل باز نشدن چتر محموله های پرتاب هوایی و اصابت آنها بر سر جمعیت منتظر کمک ها در این منطقه، کشته شدند.

بخشی از محموله های کمک که از هواپیماها در آسمان غزه پرتاب می شود در ساحل غزه فرود می آیند.

یک کلیپ ویدیویی از پرتاب هوایی کمک ها در غزه نشان می‌دهد جمعیتی از مردم به سمت ساحل بیت لاهیا در شمال غزه می‌دوند، در حالی که جعبه‌ها با چتر نجات پایین می آیند. سپس افرادی در آب ایستاده بودند و پس از آن اجساد در ساحل بیرون آورده شدند.

در واشنگتن، پنتاگون گفت که سه بسته از 18 بسته کمکی که روز دوشنبه از طریق هوا به غزه انداخته شد، به دلیل نقص در چتر نجات در آب افتاد، اما تایید نکرد که آیا کسی در تلاش برای رسیدن به کمک‌ها جان باخته است یا خیر.

این آخرین مورد از یک سری حوادث مرگ و میر در حین ارسال کمک در منطقه کوچک و شلوغ فلسطینی است، جایی که برخی از مردم برای خوردن علف علوفه می جویند و از خوراک حیوانات نان به سختی قابل خوردن درست می کنند.

این کلیپ تصویری را نشان می‌داد که به نظر می‌رسد جسد مرد جوانی با چشمان باز اما بی‌تحرک به ساحل منتقل می‌شود و مرد دیگری سعی می‌کند با فشار دادن قفسه سینه او را زنده کند در حالی که یکی از آنها می‌گوید: «تمام شد».

مردی که در ساحل ایستاده بود و نامش را نگفت، گفت: شنا کرد تا برای فرزندانش غذا بیاورد و شهید شد.

وی افزود: «آنها باید کمک‌ها را از طریق گذرگاه‌های (زمینی) تحویل دهند.» چرا با ما این کار را می کنند؟

آژانس‌های امدادی می‌گویند که تنها حدود یک پنجم کالاها و کمک های مورد نیاز وارد غزه می‌شود زیرا اسرائیل به حملات هوایی و زمینی خود در پاسخ به حمله 7 اکتبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ادامه می‌دهد. 

این آژانس ها می گویند ارسال کمک ها از طریق هوا یا دریا به طور مستقیم به سواحل غزه تحت کنترل حماس، جایگزینی برای افزایش تدارکات از طریق اسرائیل یا مصر نیست.

 بحران کمک رسانی

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، از اسرائیل خواست تا "تعهد قاطعانه" به دسترسی بدون محدودیت به کمک ها به نوار غزه داشته باشد. او تعداد کامیون های متوقف شده در مرز را خشمگین کننده توصیف کرد.

اسرائیل می گوید هیچ محدودیتی برای ورود کمک های بشردوستانه به غزه قائل نیست. تل آویو مشکلات رسیدن کمک ها به غیرنظامیان در غزه را متوجه آژانس های سازمان ملل دانست.

توزیع کمک در منطقه غزه پیچیده است؛ به ویژه در شمال، جایی که مقامات بهداشتی گفتند نیروهای اسرائیلی بیش از 100 نفر را که تلاش می کردند از یک کاروان کمک دریافت کنند، کشتند.

ارتش اسرائیل این روایت را رد کرد و گفت افرادی که به سمت کاروان شتافته بودند در جریان ازدحام جان باختند یا توسط کامیون های کمک رسانی زیر گرفته شدند.

مدیرکل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (اونروا UNRWA ) روز یکشنبه گفت اسرائیل از ارسال کمک های آژانس سازمان ملل به شمال غزه جلوگیری کرده است. اسرائیل اونروا را به تبانی با حماس متهم می کند. اونروا تبانی خود با حماس را رد می کند.

دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز سه شنبه از اسرائیل خواست تا ممنوعیت ارسال کمک های غذایی به شمال نوار غزه از طریق اونروا را لغو کند و گفت که ساکنان آنجا با "مرگ ظالمانه به دلیل قحطی" روبرو هستند.

جولیت توما، مدیر ارتباطات و رسانه اونروا گفت که غرق شدگی های گزارش شده نشان می دهد بهترین راه برای رساندن کمک از طریق کامیون هایی است که توسط آژانس های امدادی اداره می شوند.

توما گفت: "این گزارش‌های غم‌انگیز که از غزه می‌آید نشانه دیگری است که کارآمدترین، سریع‌ترین و ایمن‌ترین راه برای دسترسی به مردم نیازمند به کمک‌های بشردوستانه که به شدت به آن نیاز دارند، از طریق زمینی و از طریق سازمان‌های بشردوستانه از جمله اونروا UNRWA است که روی زمین کار می‌کنند."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسمومیت‌های غذایی در استان بوشهر افزایش یافت
  • مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تغذیه صحیح به هنگام سحر و افطار
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • غزه ؛ غرق شدن 12 نفر هنگام کسب کمک در دریا
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول