Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:42:14 GMT

۱۰۷ بیمار جدید کرونا در کردستان شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۳۰۳

۱۰۷ بیمار جدید کرونا در کردستان شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز شنبه در گفتگو با خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کردستان شناسایی شده اند.

وی با اشاره به وضعیت بیماران بستری شده در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان کردستان، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری شده و تحت مداوا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیشترین بیمارستان بستری شده را مربوط به شهرستان سنندج دانست و گفت: هم اکنون در بیمارستان توحید سنندج ۲۰۶ نفر، بعثت سنندج ۲۴ نفر و کوثر سنندج ۷۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا بستری هستند.

وی ضمن اشاره به وضعیت سایر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان کردستان، افزود: در حال حاضر در بیمارستان امام خمینی سقز ۴۰ نفر، بوعلی مریوان ۲۱ نفر، فجر مریوان ۳۹ نفر، شهید بهشتی قروه ۱۷ نفر، امام حسین بیجار ۱۹ نفر، بیمارستان سینای کامیاران ۱۸ نفر، بیمارستان امام خمینی (ره) در دیواندره ۱۱ نفر، بیمارستان شهدا در دهگلان هفت نفر، شهید چمران در سروآباد یک نفر و در بیمارستان رازی بانه ۱۴ نفر بستری هستند.

رضاعی یادآور شد: اکنون ۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان در بخش ویژه (آی. سی.یو) بستری هستند.

وی آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۳۲۱ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۶۶ نفر در سقز، ۱۰۷ نفر در سنندج، ۲۴ نفر در قروه، ۲۹ نفر در بانه، در مریوان ۱۶ نفر، ۲۳ نفر در بیجار، ۳۰ نفر در کامیاران، ۱۸ نفر در دیواندره و هشت نفر در دهگلان جان باختند که همه موارد به‌صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان گفت: روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید، در غیر این‌صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 4965452

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نام جوان سنندجی (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج را که در هفته جاری جان چهار نفر از همشهریان سنندجی را نجات دادند، گرامی می‌داریم که دوباره نام افراد فداکاری همچون دهقان فداکار (ریزعلی خواجوی) را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: نام این جوان (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رضایی اضافه کرد: شورای شهر نیز در این هفته از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچون گذشته پای کار است.

وی گفت: از نظرات صاحب‌نظران و پیشکسوتان نیز باید در اجرای برنامه‌های هفته سنندج استفاده شود و بزرگان این شهر در این هفته مورد تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 746950

دیگر خبرها

  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران