Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@10:58:58 GMT

نکته جالب در رویارویی گل گهر و شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۳۱۹

نکته جالب در رویارویی گل گهر و شهرخودرو

گل گهر سیرجان در حالی فردا در سیرجان به مصاف شهرخودرو می رود که چهار بازیکن این تیم سابقه پوشیدن تیم مشهدی را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل گهر بعد از شکست در اصفهان برابر سپاهان، فردا به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی برابر شهرخودرو است. مجیدجلالی و شاگردانش خوب می دانند که برای فرار از خطر سقوط نیاز به امتیازات این بازی دارند هرچند شهرخودرو هفته گذشته با شکست ذوب آهن در رده چهارم جدول قرار گرفت و با روحیه خوبی به این مسابقه می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود گل گهر برای بازی حساس فردا چهار بازیکن را در لیست خودش دارد که سابقه بازی در تیم شهرخودرو را دارند. یونس شاکری ، بهنام برزای ،میلاد کمندانی و عبدالله حسینی ۴ بازیکنی هستند که در سال های گذشته لباس شهرخودرو را پوشیده اند. در این میان یونس شاکری که در چند مقطع در شهرخودرو بازی کرده از این نظر با تجربه تر از سه بازیکن دیگر است.

او در سال های ۹۲ تا ۹۶ در تیم پدیده بازی کرد که بعدها به شهرخودرو تغییر نام داد. شاکری پیش از این پیوستن به گل گهر در نیم فصل ، یک سال و نیم در شهرخودرو بازی کرد.

اما دیگر بازیکنی که سابقه بازی سه فصل بازی در شهرخودرو را دارد عبدالله حسینی مدافع تیم گل گهر است. او از سال ۹۵ تا ۹۸ در شهرخودرو بازی کرد.

بهنام برزای دیگر بازیکن گل‌گهر ، سال گذشته و در نیم فصل دوم از صنعت به شهرخودرو پیوست و یک نیم فصل را در این تیم توپ زد.

میلادکمندانی هافبک سابق پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به گل گهر پیوست از سال ۹۵ تا ۹۷ در پدیده توپ زده است.

از میان این ۴ بازیکن عبدالله حسینی در هفته گذشته در ترکیب اصلی گل گهر برابر سپاهان ۹۰ دقیقه بازی کرد. شاکری کمندانی چند دقیقه در بازی برابر سپاهان فرصت بازی پیدا کردند و برزای در این بازی روی نیمکت نشست. با توجه به اینکه گل گهر در بازی فردا در زمین خودش به دنبال کسب سه امتیاز است این احتمال وجود دارد که جلالی از این سه بازیکن در بخش تهاجمی تیمش استفاده کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو گل گهر شهرخودرو گل گهر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال لیورپول گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت ان است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار قدس گفت: ما مشکل زمین نداریم و با همکاری وزارت راه و شهرسازی زمین برای همه آنها تخصیص داده شده است ما در بحث ساخت مشکل داریم که باید تسهیلات داده شود تا مردم پای کار بیایند و شروع به ساخت و ساز کنند. باید به بانک ها علی الخصوص بانک های دولتی و خصوصی فشار بیاورند که به تکلیف خود در دادن تسهیلات برای بخش مسکن عمل کنند.

اقبال شاکری در مورد واگذاری زمین و دادن تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت:  باید به بانک ها علی الخصوص بانک های دولتی و خصوصی فشار بیاروند که به تکلیف خود در دادن تسهیلات برای بخش مسکن عمل کنند.

وی اظهار کرد:  متاسفانه بانک های خصوصی اصلا به تکلیف شان در ارائه تسهیلات عمل نکرده اند ولازم است که  شورای عالی مسکن به این مسئله  ورود کند البته جلساتی برگزار کرده اند اما هنوز نتوانستند به نتیجه برسند. ما یک بند خوب در برنامه هفتم گذاشتیم تصویب کردیم که اگر بانکی تسهیلات  مسکن ندهد به میزانی که تسهیلات نمی دهد از تراز مالی آن کسر شود و به بانک های که دراین زمینه به تکلیف شان عمل کرده اند و تسهیلات مسکن داده اند همانند بانک های ملی و ملت و یا بانک سپه بدهند.

شاکری تاکید کرد: ما مشکل زمین نداریم و با همکاری وزارت راه و شهرسازی زمین برای همه آنها تخصیص داده شده است ما در بحث ساخت مشکل داریم که باید تسهیلات داده شود تا مردم پای کار بیایند و شروع به ساخت و ساز کنند.

وی گفت: باید دولت از طرق مختلف و از جمله صندوق ملی مسکن مبلغی بگذارد که مردم  تسهیلات لازم را دریافت و اقساط خود را پرداخت کنند و کارهایشان را انجام دهند. باید زمین را به خود مردم بدهند خودشان می دانند چکار کنند. در حال حاضر حدود 500 هزار واحد زمین داده شده است که این کافی نیست و  باید در تمامی شهرها این کار سرعت بگیرد و زمین در اختیار مردم برای ساخت وساز قرار گیرد.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • لقب جالب رسانه ژاپنی برای شهاب زاهدی
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!
  • رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!
  • موسیالا و مزراوی، اسلحه توخل برای عبور از کانترپرس آرسنال / نکته فنی
  • شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت آن است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند
  • شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت ان است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند