Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:18:55 GMT

برگزاری چهارمین مانور جهیزیه در نایین

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۳۳۵

برگزاری چهارمین مانور جهیزیه در نایین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اشراف السادات موسوی نژاد مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های نایین با اشاره به اینکه این مرکز خیریه یک نهاد ملی در سراسرکشور است گفت: توانسته ایم با زیرپوشش قرار دادن نیازمندان و زوج‌های مستضعف، به عنوان مرکز تامین جهیزیه با هدف فرهنگ سازی برای ازدواج آسان تاکنون ۱۵۴ زوج را به نیت امام هشتم به خانه بخت بفرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به ارزش ریالی سری جهیزیه گفت: تاکنون کل مبلغ هزینه جهیزیه ارسالی که شامل اقلام ضروری زندگی یک نوعروس نظیر اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، سرویس قابلمه، فرش و... خواهد بود بالغ بر ۴ میلیارد ریال است که تمام این اعتبار از محل کمک‌های مردمی این شهرستان جمع آوری شده است.

این مسئول خیریه بیان کرد: به منظور اشتغال و کارآفرینی مددجویان این خیریه توانسته با همین عنوان در شهرستان با وظیفه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار عهده دار وخدمت رسانی به مردم باشد.

موسوی نژاد گفت: این مرکز به عنوان یک مرکز غیردولتی که بر پایه کمک‌های مردمی شکل گرفته هیچ محدودیتی برای پذیرش محرومان نداشته و از همه توان و ظرفیت‌های عطوفت و مهربانی مردم برای حمایت از محرومان کشور یاری گرفته است.

مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های نایین افزود: خیریه به منظور تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء زندگی زوجین کلاس‌هایی برای نوعروسان برگزار خواهد کرد به گونه‌ای که پایداری ازدواج و مشاوره به زوجین و پشتیبانی آنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او افزود: این خیریه از سال ۹۶ تا کنون بر ۴ میلیارد ریال کمک جهیزیه به ۱۵۴ زوج مورد حمایت اهدا کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدا جهیزیه به نوعروسان کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان

بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان در آستانه ماه محرم در استان کرمان برگزار خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان و دبیر اجرایی بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمین حسینی با حضور در جلسه شورای معاونین صداوسیمای مرکز کرمان به تشریح اقدامات انجام شده برای این اجلاس تاکنون پرداخت.

وی گفت: این همایش با مسئولیت بسیج سازمان صدا و سیمای کشور برگزار خواهد شد. برای اجرای هرچه بهتر اجلاس بیست و یکم پیرغلامان حسینی در کرمان4 کمیته امور اسکان و پشتیبانی، کمیته امور فرهنگی اجتماعی امنیتی، کمیته امور اقتصادی و کمیته رسانه با مسئولیت مدیرکل صدا و سیمای کرمان تشکیل شده است.

گزارش تسنیم از آنچه در اجلاس بین‌المللی پیرغلامان گذشت/‌ پرچم اجلاس آینده به دیار حاج قاسم رفت + تصاویر

بیگ‌زاده اعلام کرد: در شورای معاونین صداوسیمای مرکز کرمان ساز و کار برگزاری این همایش مطرح شد و در جلسات آینده هماهنگی‌های بیشتر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی