Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد برنجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان ملارد تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی رسیده است، افزود: با توجه به منابع تخصیص یافته مشکلی مالی برای تکمیل این پروژه وجود ندارد و انتظار می رود شرکت مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیمانکار مربوطه به فعالیت عمرانی این پروژه شتاب بیشتری بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر مبلغ  واریز شده به زودی ۶۸ میلیارد ریال وجوه نقد و ۳۰ میلیارد ریال اوراق از محل بودجه سنواتی نیز به این پروژه اختصاص می یابد.

برنجی تصریح کرد: همچنین ۹۰ میلیارد ریال نیز از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده است و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به صورت ویژه پیگیر مراحل تخصیص مالی و پیشرفت عمرانی پروژه است و به صورت هفتگی گزارش ها را اخذ و پیگیری های لازم را از سوی مسئولان ذی ربط دنبال می کند.

شهرستان ملارد با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سلامت روان ملارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت روان ملارد سلامت روان ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت