Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره پست مازندران با اشاره به اینکه این اداره کل توانسته است رتبه برتر کشوری در ارزیابی کیفیت در خرداد ۹۹ را به خود اختصاص دهد،گفت: پست استان در تلاش است برای نخستین‌بار درآمد تیرماه سال جاری از مرز ۴ میلیارد تومان برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، اداره پست استان مازندران یکی از ادارات پرکار در چند ماه اخیر در بحث شیوع کرونا بوده است، چرا که شیوع کرونا با کاهش ایاب و ذهاب همراه بوده و منجر به نیاز حداکثری مردم به پست شده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اداره کل پست  استان مازندران ۴۲۶ واحد پستی دارد که شامل؛ ۴۵ اداره شهری  ۲۵ واحد پیشخوان روستایی و ۱۵۶ واحد پیشخوان شهری دارد.


اداره پست در استان مازندران هم، با پیگیری ،کنترل و نظارت مستمر در امور کیفی همچون؛ توزیع به موقع مرسولات جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان و حضور شبانه‌روزی در واحدهای اجرایی برای ارسال به موقع پست‌های وارده به ادارات پست شهرستان‌های این اداره در ماه‌های گذشته همواره رتبه برترکیفی کشور را کسب کرده است.


حسین کرمی مدیرکل پست استان مازندران، درباره اقدامات این اداره در سطح استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی، تلاش و نظارت دقیق همکاران پستی در استان، این اداره کل توانسته است رتبه برتر کشوری در ارزیابی کیفیت در خرداد ۹۹ را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: اداره کل پست استان مازندران در آخرین ارزیابی ماهانه سنجه‌های کیفی استان‌ها و مناطق موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

کرمی تصریح کرد: این پایش و ارزیابی هر ماه توسط توسط دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخص‌های کیفی انجام می‌شود.

مدیرکل پست مازندران، یادآور شد: شاخص‌های کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخ‌گویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می‌شود.

این مسؤول ابراز کرد: رضایت‌مندی مشتری و پاسخـگویی به شکایات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این اداره کل و در ارزیابی های ماهانه همواره تلاش شان در جلب  میزان رضایت مشتریان است.

وی عنوان کرد: در سه ماه نخست سال جاری پست استان با تلاش همه همکاران توانست کلیه برنامه‌های پیش‌بینی جذب درآمد را بدست آورد و از کشور عقب نماند، پست استان در تلاش است برای اولین بار درآمد تیرماه سالجاری از مرز ۴ میلیارد تومان بگذارند.

کرمی اذعان داشت: بر طبق برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته و کارگروه ویژه در چند ماه و با تلاش و رفع نقاط ضعف این موفقیت حاصل شده است.

به گزارش فارس: تلاش مجموعه پست مازندران بر پایداری امور کیفیت و نگهداری رتبه‌های برتر کیفی است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین کرمی مدیرکل پست مازندران کسب رتبه برتر در کشور استان مازندران پست مازندران پست استان اداره کل کل پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۴ میلیون تن گندم در کشور

مجری طرح گندم کشور گفت: برنامه کشور در توسعه کشت غلات، تولید ۱۴ میلیون تن گندم برای سال زراعی جاری پیش‌بینی شده و برای رسیدن به این هدف، کشت قراردادی و طرح جهش تولید در دیمزارها در رأس برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سهراب سهرابی در بازدید از مزارع گندم استان اردبیل اظهار کرد: در سال زراعی جاری کشت گندم در ۶ میلیون و ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور هدف‌گذاری شده که ۲ میلیون و ۴۵ هزار هکتار آن به صورت آبی و چهار میلیون و ۶۶ هزار هکتار آن نیز به صورت دیم و آبی است.

وی افزود: برنامه کشور در توسعه کشت غلات، تولید ۱۴ میلیون تن تولید گندم برای سال زراعی جاری پیش‌بینی شده و برای رسیدن به این هدف، کشت قراردادی و طرح جهش تولید در دیمزارها در رأس برنامه‌های جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

مجری طرح گندم کشور با اشاره به پیش‌بینی اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در سطح پنج میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم کشور اظهار داشت: در این راستا، ۳۶۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان اردبیل تحت پوشش این طرح قرار گرفته است.

سهرابی با اظهار نگرانی از عوارض خشکسالی و افزایش دمای هوا در سال زراعی جاری گفت: امسال هم بارش‌ها کاهش پیدا کرده و هم میانگین دمای هوا افزایش داشته و میانگین میزان افزایش آن در کشور ۲.۵ درجه سانتی‌گراد نسبت به بلندمدت بوده است.

وی میانگین افزایش دمای هوا در سال زراعی جاری در استان اردبیل را بیشتر از میانگین کشوری و بیش از ۳ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: همین دما، شرایط بحرانی خاصی برای مزارع ایجاد کرده و باعث بروز و طغیان برخی آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز شده است.

مشاور معاون وزیر در امور زراعت و مجری طرح گندم کشور با اشاره به افزایش مصرف کودهای شیمیایی و کودهای پتاسه همراه با کود اوره برای مدیریت تنش خشکی بیان کرد: امیدوارم که با مدیریت مزارع، هدف تولید ۱۴ میلیون تن گندم در سال زراعی جاری محقق شود.

در ادامه کمال شهبازی رئیس مرکز تحقیقات استان اردبیل گزارشی از عملکرد، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی ایستگاه اردبیل را ارائه و اظهار کرد: ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مغان یکی از سایت‌های اصلی تحقیقات غلات در زمینه مطالعات مربوط به تنش خشکی آخر فصل و بیماری‌های غلات به شمار می‌رود.

کمال شهبازی گفت: ایستگاه تحقیقاتی مغان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های به‌نژادی اقلیم گرم و مرطوب کشور از ایستگاه‌های مهم بوده به طوری که در سال‌های اخیر در معرفی ارقام جدید غلات نقش اساسی ایفا نموده است.

کد خبر 745250

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • به جایی در موسیقی رسیدیم که بعضی‌ها با زیر ابرو برداشتن و شلوار پاره درآمد میلیاردی دارند...| مدیران ما برده ستاره‌ها شده‌اند!
  • پیش‌بینی تولید ۱۴ میلیون تن گندم در کشور
  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران
  • پیش بینی بودجه ۵۹۰۰ میلیاردی برای طرح های عمرانی راه آهن
  • درآمد ۳۰ هزار میلیاردی دولت از ۳ محل مالیات خودرو