Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال "سه دونگ، سه دونگ" از امروز به‌یاد مرحوم سیروس گرجستانی روانه آنتن تلویزیون می‌شود و بالأخره تکلیف اجرای شهاب حسینی هم روشن شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه ببینید:

نمایش لابی‌های قدرت در آمریکا در مستندFDD  از شبکه یک

همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی مستندFDD امروز از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند در خانه فیلم و نمایش بسیج و به کارگردانی مریم حسن‌نیا و تهیه کنندگی مهدی نقویان تولید شده است که امروز 14 تیر حوالی ساعت 17 پخش می شود. این مستند به نقش بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها (Foundation for Defense of Democracies) که به اختصار اف دی دی (FDD) نامیده می شود در ساختار لابی‌های قدرت در آمریکا می‌پردازد و در ادامه به نقش این اتاق فکر دست راستی افراطی و صهیونیستی در پروژه ایران هراسی و فشار حداکثری بر ایران پرداخته است و جزئیات برنامه‌ها و پیشنهادات این اتاق فکر برای تحریم‌های بیشتر و مخالفت شدید آن با برنامه هسته‌ای ایران را به نمایش می‌گذارد. این مستند به روایت ناصر طهماسب به مدت 40 دقیقه امروز پخش خواهد شد.

«حتی یک دقیقه کافی است» در«دانایی توانایی» رادیو نمایش

از امروز چهاردهم تیرماه به مدت دو هفته کتاب « «حتی یک دقیقه کافی است» را از برنامه «دانایی توانایی » رادیو نمایش دنبال کنید. در این برنامه کتاب «حتی یک دقیقه کافی است» نوشته آتوسا صالحی توسط سیما خوش چشم بازخوانی می‌شود.

داستان این کتاب درباره رها دختر نوجوانی است که با مادر و پدرش در تهران زندگی می کند. تکلیف درس جغرافی او درباره یکی از شهرهای ایران است. او دوست دارد جایی را انتخاب کند که با دیگرشهرها متفاوت باشد. او بدنبال نقشه ایران به سراغ کمد مادر می‌رود و به جای نقشه، بسته ای را پیدا می‌کند که محتویات آن راز تکان دهنده و هولناکی است.

دانش‌آموزان علاقه‌مند در پایان هر برنامه می‌توانند برای شرکت در مسابقه کتابخوانی با مراجعه به سایت www.radionamayesh.ir و پاسخگویی به سوالات از جوایز ارزنده این مسابقه برخوردار شوند.

برنامه «دانایی توانایی» به تهیه‌کنندگی اشرف السادات اشرف‌نژاد، گویندگی فرزام رنجبر، بازخوانی واجرای سیما خوش چشم و صدابرداری شهاب پالاشی در رادیو نمایش تولید شده است و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند به مدت دو هفته هر روز به جز پنجشنبه و جمعه ساعت 17 شنونده این برنامه رادیویی بر روی موج اف ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز باشند.

شهرام عبدلی و محمد فیلی مهمان شبکه «شما» می‌شوند

برنامه تلویزیونی «در جریان باش» با موضوعات مربوط به فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق تهران و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طی هفته جاری از شبکه شما پخش می‌شود. این برنامه تلویزیونی در دومین هفته به موضوعاتی همچون حذف قبض برق و پیامکی شدن قبوض، تولید برق و سختی‌های آن، برق دزدی یا استفاده غیر قانونی و مصرف بیش از اندازه انرژی برق، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

شهرام عبدلی و محمد فیلی از بازیگران سینما و تلویزیون، مهمانان برنامه این هفته خواهند بود. علاوه بر گفت‌وگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات 121 پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.

محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه از مجریان باسابقه رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای «در جریان باش» می‌پردازند همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون تهیه می‌شود.

مجموعه برنامه ترکیبی «در جریان باش» با محوریت اصلاح الگوی مصرف برق در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای در شبکه تلویزیونی «شما» و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تولید می‌شود و روزهای زوج و پنجشنبه‌ها ساعت 20 روی آنتن می‌رود. مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

 

پخش «سه دونگ، سه دونگ» به‌ یاد سیروس گرجستانی

سریال «سه دونگ، سه دونگ» از شنبه (14 تیرماه) به‌یاد مرحوم سیروس گرجستانی روانه آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود. مجموعه تلویزیونی «سه دونگ، سه دونگ» با بازی مرحوم سیروس گرجستانی و به کارگردانی شاهد احمدلو برای آی‌فیلمی‌ها در داخل کشور پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: نصرت عشقی سال‌هاست در یکی از محلات قدیمی تهران، نانوایی سنگک دارد و به اتفاق سه پسرش مسعود، محمود و منصور  آنجا را اداره می‌کنند. اما تنها سه دانگ از مغازه به نام اوست و سه دانگ دیگر، متعلق به شریک و دوست قدیمی‌اش «پرویز» است که 10 سال قبل از ایران مهاجرت کرده و اکنون در ایتالیا زندگی می‌کند. پرویز پس از سال‌ها به ایران می‌آید تا سه دانگ سهم خود را بفروشد.

در این سریال بازیگرانی چون زنده‌یاد سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، عباس جمشیدی‌فر، جواد عزتی، اشکان اشتیاق، محمد کاسبی، سیاوش مفیدی و یوسف صیادی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال از امروز ساعت 19 در آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های 3 و 11 روز بعد بازپخش می‌شود.

اجرای مجدد شهاب حسینی تلویزیونی نیست/ «همرفیق» در اینترنت

برنامه «همرفیق» شهاب حسینی از پلتفرم‌های اینترنتی پخش خواهد شد. پس از انتشار اخبار مرتبط با بازگشت شهاب حسینی به حوزه اجرا، گمانه‌زنی‌های اشتباهی بابت بستر پخش این برنامه توسط رسانه‌ها اعلام شد که روابط عمومی «همرفیق» در خبری اعلام کرد که این برنامه در فضای اینترنتی پخش می‌شود. برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و طی روزهای‌ آینده جلوی دوربین خواهد رفت و بزودی با انتشار محتوای تبلیغاتی رسمی، پلتفرم‌های vod پخش آن اعلام خواهد شد.

تجلیل از مجری تلویزیون در روز رونمایی از سه‌گانه رادیو فرهنگورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع "تلویزیون‌های اینترنتی"آموزش قرآن در مدرسه تابستانه تلویزیون ادامه می‌یابد

راز «چشم توپخانه» در شبکه افق

مستند «چشم توپخانه» با موضوع زندگی شهید جلیل خادمی، شنبه 14 تیرماه از شبکه افق پخش می‌شود. شهید جلیل خادمی در 24 آبان 94 و در جریان ماموریت دومی که به عراق رفته بود، در شهر سامرا و در جوار مرقد ملکوتی امام حسن عسکری(ع) و امام علی النقی(ع) به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید والامقام در زادگاهش شهرستان فسا و با حضور گسترده مردم تشییع و به خاک سپرده شد. «چشم توپخانه» روایتی است از زندگی این شهید مدافع حرم و گفت وگو با خانواده و همرزمانش، مردی که آرزویش شهادت بود و سرانجام به این فیض عظیم رسید.

تهیه‌کننده این مستند حمید رضا راوش است و مجتبی راوش هم کارگردانی آن را بر عهده داشته است. چشم توپخانه را می‌توانید شنبه 14 تیر ساعت 18 و تکرار آن را ساعت های 7:30 و 14:30 روز بعد از شبکه افق تماشا کنید.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه افق شبکه یک رادیو آی فیلم | شبکه آی فیلم شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال ایرانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون بیشتر بخوانید... "شرم" آخرین حضور سیروس گرجستانی/ سریالی که ابوالفضل پورعرب را برگرداند آقازادگی در سریال جدید خانگی/ کدام سریال در نمایش خانگی بیشتر همه را غافلگیر کرد؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه افق شبکه یک رادیو آی فیلم شبکه آی فیلم شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال ایرانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون شبکه افق شبکه یک رادیو آی فیلم شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سیروس گرجستانی چشم توپخانه شهاب حسینی پخش می شود شبکه افق سه دونگ آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برترین آثار مستند رادیویی در بخش‌های مختلف در این جشنواره معرفی می‌شوند.
آقای حمید رضا افتخاری دبیر این جشنواره با حضور در استدیو شبکه خبر گفت: این جشنواره ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز مراسم­ افتتاحیه جشنواره را آغاز می‌کنیم­، برنامه‌ای حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ دقیقه‌ای تدارک دیده شده که تقدیم حضار (از­ اهالی رادیو­­هستند) ­و بینندگان و شنوندگان می‌شود.
وی ادامه داد: هماهنگی‌ها انجام شده و شبکه خبر ۲ به طور مستقیم این برنامه را پخش می‌کند و علاقه‌مندان همچنین به سایت ایرانصدا هم­ می‌توانند مراجعه کنند، رادیو ایران و رادیو جوان هم این جشنواره را به صورت مستقیم پخش می‌کند، شبکه‌های مختلف هم به فراخور گزارش هایی­ از اجرای برنامه خواهند داشت.
وی در ادامه گفت: امروز سالگرد تاسیس رادیو است و در واقع افتتاحیه با همین هدف­ روز ۴ اردیبهشت برای برگزاری آن برنامه ریزی شد در واقع افتتاحیه ما جشن رادیو هست، ما از برگزیدگان در بخش‌های مستمر، مستند‌های مستمر و برنامه‌های مستمر­ و بخش مستند نگاری از برگزیدگانشان تقدیر می‌کنیم در کنار آن بخش‌های متنوعی داریم تقدیر از پیشکسوت، شعر خوانی، نمایش و رونمایی داریم و بخش‌های متنوع و سرگرم کننده داریم در کنار شنیدن سخنان معاون صدا آقای بخشی زاده که در مورد جشنواره صحبت می‌کنند.
افتخاری گفت: بخش مستمر بخشی بود که مختص برنامه سازان معاونت صدا بود و در واقع برنامه‌های پخش شده­ از آنتن شبکه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و بررسی شد، امروز هم روز رادیو است و به واسطه این که جشن رادیو را برگزار می‌کنیم، آن بخش‌هایی را برگزیدگانش را تقدیر می‌کنیم که مرتبط است با خود معاونت صدا به جز بخش مستند نگاری که بخش فراگیر است.
افتخاری در توضیح بخش مستمر و مستند نگاری گفت: بخش مستمر برنامه‌هایی است که در طول یک سال گذشته (از جشنواره قبل تا جشنواره بعد) به صورت اتفاقی از روی آنتن شبکه‌ها انتخاب و ارزیابی کردیم، بخش مستند نگاری بخش مکتوب­ ما است بخش پژوهش محور ما است، در این بخش پژوهشگران متون پژوهشی آماده برای تولید یک مستند رادیویی را ارائه می‌کنند و مورد داوری قرار می‌دهند، یعنی پژوهش‌هایی که آماده سازی شده برای تولید یک مستند رادیویی نه یک تحقیق صرف محصول را بخواهیم بررسی کنیم، پژوهشی که برای تولید یک مستند رادیویی آماده شده آن‌ها (متون) را فرستادن برای داوری و امروز از برگزیدگان ان تقدیر می‌کنیم.
وی درباره بخش‌های دیگر این جشنواره هم گفت: بخش اصلی ما که ۷ جایزه مشخص خودش را دارد­ با نشان‌های خودش، بخش ویژه که بخش­ ترکیبی موضوع و ساختار است، این دو بخش به همراه بخش مردمی­، بخش‌هایی هستند که در اختتامیه روز ۲۹ اردیبهشت برگزیدگان آن معرفی می‌شوند.
دبیر ­جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ادامه داد: قرار ما این است که تا ۱۰ اردیبهشت نامزد‌های دریافت جایزه را معرفی کنیم و بعد از آن هم رای گیری برای بهترین­ اثر مردمی در بخش اصلی را­ از طریق تارنمای جشنواره­ شروع می‌کنیم.
افتخاری در خصوص کیفیت ساخت مستند گفت: همین که ما امروز در سومین جشنواره به جایی می‌رسیم که بخش مستمر را که خروجی دو جشنواره گذشته بوده مستقل برگزار کنیم و مراسم جداگانه‌ای بگیریم یعنی این که موفق بودیم، یعنی ما توانستیم آنتن شبکه‌ها را متاثر کنیم از تولید مستند رادیویی به عنوان گونه‌ای جذاب و سخت که شبکه‌های رادیویی کمتر به سراغ آن می‌رفتند، بخشی را می‌توانیم داشته باشیم که برویم و رقابت ایجاد کنیم بین آثاری که در طول سال گذشته پخش شدند و این یعنی این که ما آثار قابل توجهی داشتیم که می‌توانیم این رقابت را برگزار کنیم و به نظرم ما به بخش عمده‌ای از اهدافمان دست پیدا کردیم.
وی در پایان گفت: ما در بخش اصلی و ویژه مراکز استان‌ها می‌توانستند برای ما آثار خود را ارسال کنند، اتفاقا حضور قوی داشتند و ارزیابی اولیه­ آثاری که به مرحله نهایی راه یافتند تقریبا مراکز سهم زیادی دارند و در بخش مردمی هم ما رشد داشتیم و در حوزه کیفیت هم داوران معتقد بودند که اثار نسبت به سال گذشته آثار با کیفیت تری هست مردم هم با توجه به این که مستند گونه سختی است استقبال خوبی کردند و تعداد آثارشان هم قابل توجه بود که ان شاالله روز اختتامیه از برگزیدگان بخش مردمی هم تجلیل می‌شود، داوران هم به واسطه تعدد بخش‌ها، داوری هر بخش را تیم داوری مجزایی بر عهده گرفت، نزدیک به ۶۰ نفر داوری مرحله انتخاب آثار و بخش پایانی را برعهده داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی