Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «شیخ «عبدالامیر قبلان» رئیس شورای عالی اسلامی شیعیان لبنان به اهانت اخیر روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» به آیت الله سیستانی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای عالی اسلامی شیعیان لبنان ضمن محکومیت اهانت روزنامه سعودی به مرجعیت عراق، تأکید کرد: مواضع آیت الله سیستانی همواره در راستای حفظ حاکمیت عراق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ قبلان در ادامه یادآور شد: آیت الله سیستانی نقش مهم و مؤثری در حمایت از عراق در برابر تروریسم ایفا کرد.

گفتنی است، اخیراً روزنامه سعودی الشرق الاوسط با انتشار یک کاریکاتور موهن علیه آیت الله سیستانی، به وی اهانت کرد.

کد خبر 4965691

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق آیت الله سیستانی لبنان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی لبنان روسیه فلسطین سوریه افغانستان ترکیه الحاق کرانه باختری آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

محمدحاجی حسینی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان هامون، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

وی با بیان اینکه هر جایی که اتحاد داشتیم با موفقیت همراه بوده، افزود: جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم و عاقبت بخیری را در پی دارد.

فرماندار هامون ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران شهرستان هامون، خاطرنشان کرد: مردم شریف هامون در کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم و حضور چشمگیری داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال