Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام رسانه باشگاه استقلال، اعضای تیم فوتبال این باشگاه عصر امروز راهی فرودگاه مهرآباد شدند تا با پروازی چارتر راهی عسلویه شوند و خود را برای دیدار روز یکشنبه برابر پارس جنوبی جم آماده کنند.

با وجود اینکه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال در فرودگاه مهرآباد حضور پیدا کردند اما پس از دقایقی فرودگاه را ترک کردند و به خانه برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر منتفی شدن سفر به شهر جم را منتفی ندانست و اعلام کرد ممکن است این سفر صبح روز یکشنبه انجام شود.

کد خبر 4965710

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فوتسال فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتسال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 747637

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد