Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال ایران در این بیانیه عنوان کرد، که این سازمان تابع سیاست های کلان ستاد مبارزه با کروناست و مصوبات این ستاد در مقابله با ویروس کرونا را پیگیری و اجرا خواهد کرد.

طرفداری - سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در خصوص اتفاقات پیش آمده در لیگ برتر ایران و ابتلای بیش از 20 نفر ار اعضای بازیکنان استقلال و فولاد خوزستان، بیانیه ای منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به لزوم تبعیت از مصوبات ستاد ملی مقابله کرونا که طی نامه شماره 4098 مورخ 99/04/02 معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان ابلاغ گردیده است. مسابقات فوتبال کشور با مجوز این ستاد برگزار شده است.
همچنین مسابقات فوتبال طبق مصوبه ابلاغی تا مرز ابتلا 25 درصد کادر و بازیکنان شاغل به ویروس کرونا در باشگاه ها استمرار خواهد داشت.
ضمن اینکه بخش پزشکی فوتبال علاوه بر پیگیری اظهارات بازیکنان و باشگاه ها در خصوص تست کرونا، حسب مورد بازیکنان و عوامل تیم را برای انجام تست تکمیلی به مراکز معتمد مورد نظر اعزام نموده و در صورت اظهار خلاف واقع توسط بازیکن و باشگاه و اثبات تخلف باشگاه و شخص مربوطه از ثبت قرارداد و ادامه فعالیت به دلیل تخلف محروم خواهند شد.
بدیهی است سازمان لیگ فوتبال ایران تابع سیاست های کلان ستاد مبارزه با کرونا بوده و مصوبات مرتبط با ویروس کرونا را پیگیری و اجرا خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران ویروس کرونا سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی

پرسپولیس امروز در قالب دو گروه تمرین کرد....

طرفداری| تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بعد از کسب ششمین پیروزی متوالی خانگی امروز ظهر در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. بازیکنان اصلی بازی دیشب مقابل ملوان زیر نظر بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان ۶۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. 

پاسکاری ترکیبی، حمله به دروازه در قالب گروه‌های دو نفره و مینی‌فوتبال بخش‌هایی بود که این گروه از بازیکنان انجام دادند.  علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان/ مینی فوتبال سرخ‌پوشان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه
  • وحید شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر کار سختی بود/ به بازیکنانم اعتماد دارم
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس