Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانیم مسابقات سختی در پیش داریم، ولی برای پشت سر گذاشتن سختی‌ها باید تلاش کرد. تاریخ انتشار: 17:32 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۲۱۲

عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان، در مورد بازی بعدی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: از این پس همه بازی‌های تیم ما سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر چهار ماه تعطیلی، مسابقات شکل دیگری به خود گرفته و امتیاز هر بازی برای همه تیم‌ها بسیار حیاتی است. از این رو سه امتیاز بازی خانگی با ماشین‌سازی نیز برای ما مهم است.

وی با اشاره به تساوی هفته قبل تیمش مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر، گفت: بازی مقابل شاهین را خوب شروع کردیم و خیلی زود گل زدیم. در ادامه با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم موفق شدیم خود را از حریف پیش بیندازیم اما شانس با ما یار نبود و در دقایق پایانی و در حالی که فکر می‌کردیم سه امتیاز را به دست آوردیم گل خوردیم و بازی مساوی شد.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل نشان دادیم تیم خوبی هستیم و می‌خواهیم لیگ را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. می‌دانیم مسابقات سختی در پیش داریم، ولی برای پشت سر گذاشتن سختی‌ها باید تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: میرجوان: روز‌های بهتری برای نفت مسجدسلیمان رقم می‌زنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال مهدی تارتار نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!