Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 5 MB

  

کد خبر 527945 برچسب‌ها حوادث - آتش سوزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟

 بررسی و مقایسه گزارش‌های مالی پتروشیمی بوعلی سینا و سایر پتروشیمی‌ها در سال گذشته خبر از آن می‌دهد که بوعلی، سومین پتروشیمی پردرآمد بورسی در این سال لقب گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز، نگاهی به این گزارش‌های مالی نشان می‌دهد بوعلی در سال 1402 بیشتر از 57 همت از فروش محصولات خود درآمد داشته است. شایان ذکر است عمده درآمد این شرکت از فروش دو محصول ریفرمیت و برش سنگین بوده است. به طوری که این دو محصول برای بوعلی به‌ترتیب 26.4 و 15.2 همت درآمد داشته‌اند.

درآمدزایی پتروشیمی بوعلی افزایش یافت

همان‌طور که گفته شد، پتروشیمی بوعلی در فهرست پردرآمدترین‌ پتروشیمی‌های بورسی قرار دارد. حال باید دید بوعلی تا چه حد در افزایش درآمد خود موفق بوده است. بررسی گزارش‌های مالی این شرکت نشان می‌دهد درآمد حاصل از فروش محصولات بوعلی در سال 1402 نسبت به 1401 حدود 18 درصد بالا رفته است.

اما موضوع مهمی که باید بازگو کرد اینکه رشد درآمد بوعلی به سبب بهبود عملکرد فروش آن نبوده و تنها به دلیل رشد نرخ فروش محصولات این پتروشیمی در سال 1402 است؛ به طوری که میانگین نرخ فروش محصولات پتروشیمی بوعلی طی یک سال گذشته 25 درصد بالا رفته است.

مقدار فروش بوعلی کاهش یافت

مطابق با آنچه گفته شد، رشد درآمد پتروشیمی بوعلی به واسطه افزایش نرخ فروش محصولات آن بوده است. چرا که بررسی گزارش‌های مالی این پتروشیمی در سال 1402 نشان می‌دهد تناژ تولید و فروش این شرکت در سال 1402 نسبت به 1401 پایین آمده است.

بر این اساس، مقدار تولید بوعلی از دو میلیون تن در سال 1401 با کاهش 7.3 درصدی به یک میلیون و 900 هزار تن در سال 1402 رسیده است. همچنین بوعلی در سال گذشته با کاهش 5.4 درصدی مقدار فروش روبه‌رو شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد
  • انفجار بمب اتمی چه بلایی سر شهر می‌آورد؟ / فیلم