Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه العهد، محمد یزبک، رئیس هیئت قانونی در حزب‌الله لبنان در دیدار با احزاب و گروه‌های ملی و اسلامی گفت: هر کدام از ما مسؤول هستیم و باید به وظیفه خود در قبال بحران عمل کنیم. زمانی که بتوانیم هدف‌مان را برای تحقق امنیت و زندگی با عزت برای تمام لبنانی‌ها یکی کنیم می‌توانیم با گروه‌های استکبار مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عزم و اراده می‌توانیم به خودکفایی در تمام زمینه‌ها دست یابیم.

وی افزود: ما قومی هستیم که ذلت را نمی‌پذیریم. لبنان در دفاع از حاکمیت و استقلال خود پیشرو است.

یزبک تأکید کرد: جوامع ما با رسانه‌هایی اداره می‌شوند که بسیار بدتر و زیان‌بارتر از توپخانه‌ها و سلاح‌های مخرب هستند. ما اقدام روزنامه الشرق الاوسط درباره مرجعیت دینی عراق را محکوم می‌کنیم. آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان از عراق در برابر تروریسم و تجاوز محافظت کرد. وی تنها یک مرجع نیست بلکه یک نماد ملی است.

روزنامه الشرق الاوسط جمعه کاریکاتور توهین‌آمیزی را درباره آیت الله سیستانی منتشر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله سیستانی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم