Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسنی حلم، دبیر بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی همدان گفت: ۵۱ برنامه برای این دهه مبارک پیش بینی شده و تنها برنامه هایی که نیاز به تجمع نیست نظیر جشنواره‌های مجازی شعر ادبی، دلنوشته و وبلاگ نویسی، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، فضاسازی شهری و آذین بندی، اطعام نیازمندان به ویژه حاشیه‌های شهر، پیگیری آزادسازی زندانیان، قدردانی از فعالان حوزه غدیر، تجلیل از پزوهشگران و نویسندگان در این حوزه، نور افشانی در شب عید غدیر و ارسال پیامک‌های غدیری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان هم گفت: همه در برابر نعمت ولایت مکلف هستیم و برای این بزرگترین عید شیعه باید سنگ تمام بگذاریم، به خصوص در شرایط کنونی که دشمنان از هر سو به تشیع هجوم می‌آورند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه ستاد مردمی با بنیاد غدیر هماهنگ عمل کند تا موازی کاری نشود، بیان کرد: همه برنامه ریزی ها، متمرکز بر فضای مجازی است و از کار‌هایی که نیازمند تجمعات است، پرهیز شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همدان دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محتوای تولید شده در رسانه ملی در فضای مجازی، یک و نیم میلیارد نفر بازدید داشت.

مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی در نشستی گفت: با استفاده از ابزار داده‌کاوی، حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده در چهار پلتفرم جمع‌آوری کردیم و یک میلیارد و نیم بازدید از این محتوا‌ها ثبت شده است.

در میان محتوا‌های تولید شده، ویدئو تلاوتی از یک قاری نوجوان در برنامه محفل بیشترین بازدید را داشت.

برنامه «سر سفره خدا» که حالا نه ساله شده، از پر مخاطب‌های سحرگاهی رسانه ملی است.

 تولید و پخش مجموعه پویانمایی «شکرستان» ادامه دارد. این مجموعه تاکنون به زبان‌های عربی، انگلیسی و زبان برخی از کشور‌های آسیای جنوب شرقی هم دوبله شده است. محیط زیست، و صرفه جویی در مصرف آب موضوع قسمت‌های جدید «شکرستان» است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع اقدام تنبیهی وعده‌ی صادق 
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم