Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:03:17 GMT

ادعا در آرژانتین؛ سیتی مقصد بعدی لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۶۸۸

ادعا در آرژانتین؛ سیتی مقصد بعدی لیونل مسی

یک خبرنگار آرژانتینی ادعا کرد که منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای شروع مذاکرات با لیونل مسی است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کادناسر گزارشی عجیب در مورد افزایش روند نارضایتی لیونل مسی از شرایط باشگاه باسلونا و احتمال جدایی این بازیکن را منتشر کرد. لیونل مسی در سال های اخیر از تغییرات کادر فنی در این باشگاه رضایت نداشته و مشکلاتی علنی با مدیران بارسلونا از جمله اریک آبیدال نیز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این منبع معتبر، مسی قصد ندارد با کادر مدیریتی فعلی بارسا مذاکراتش را ادامه دهد و همه چیز را به پس از انتخابات ریاست باشگاه در سال 2021 موکول خواهد کرد.

 

 

 

 

بعد از انتشار این گزارش، گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی این فوق ستاره شروع شده است.

کریستین مارتین خبرنگار آرژانتینی در حساب توئیتر خود ادعا کرد که سران سیتی در حال برنامه ریزی برای جذب لیونل مسی هستند و در صورتی که بتوانند حکم محرومیت 2 ساله فیفا از حضور در لیگ قهرمانان را برگردانند، به طور جدی برای این مهم اقدام خواهند کرد:« احتمال جدایی مسی از بارسا و پیوستن او به سیتی، حالا یک واقعیت است. منابع من در انگلیس و کاتالونیا این را تایید کرده اند. فاکتورهای ورزشی و غیر ورزشی در این زمینه دخیل خواهند بود.»

 

حضور پپ گواردیولا و سرخیو آگوئرو می تواند انگیزه های لازم را به مسی برای پیوستن به سیتی بدهند؛ ضمن اینکه باشگاه انگلیسی از سال ها پیش در پی به خدمت گرفت نابغه آرژانتینی است.

چندی پیش مالک این باشگاه اعتراف کرد که در مقطعی با مسی وارد مذاکره شدند ولی او هر سه پیشنهاد باشگاه که از لحاظ مالی بسیار هم خوب بود را رد کرد و گفت که به خاطر عشق به بارسا قصد ترک این باشگاه را ندارد.

 

 

 

منچستر سیتی سرخیو آگوئرو لیونل مسی پپ گواردیولا (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی سرخیو آگوئرو لیونل مسی پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم