Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@21:30:14 GMT

عکس ؛ سارقی که شبیه به گواردیولا است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۷۳۴

عکس ؛ سارقی که شبیه به گواردیولا است

پلیس در انگلستان به دنبال یک سارق است که شباهت بسیار زیادی با پپ گواردیولا دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه سان گزارش داده یک مرد که شباهت بسیار زیادی به پپ گواردیولا دارد به دلیل چند سرقت که در شمال انگلیس رخ داده تحت تعقیب است که البته هیچ‌کدام از این سرقت‌ها مربوط به فوتبال نیست و ربطی به این ورزش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس لنکشیر با استناد به تصاویری که از یک دوربین مدار بسته به دست آورده گفته:

پلیس بلکپول عکس‌هایی از یک مرد تحت تعقیب منتشر کرده که در آن این رد زورگیری می‌کند، به یک کارگر حمله می‌کند و جرم انجام می‌دهد.

این تصویر البته با شوخی و کنایه در فضای مجازی مواجه شده است. بسیاری از کاربران این تصویر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند و به شوخی با آن پرداخته‌اند.

یک کاربر در این رابطه نوشته:

پپ پس از قهرمانی کلوپ نتوانسته با شرایط کنار بیاید و به دزدی می‌پردازد.

کاربر دیگری نوشته:

از ساعت ۸ تا ۱۰ شب (زمان برگزاری دیدار منچستر سیتی و لیورپول) این فرد در استادیوم اتحاد حضور داشته و باید دستگیر می‌شد!

در نهایت کاربر دیگری با انتقاد از خط دفاعی آبی های منچستر سیتی نوشته:

زمانی که پلیس در حال بازجویی از پپ گواردیولا است، می‌شود با مدافعان سیتی هم صحبت کنند؟ آن‌ها دزدند و غیر قانونی زندگی می‌کنند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پپ گواردیولا منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی منچستر سیتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی

محققان گوگل می‌گویند با وجودی که دستیار‌های هوش مصنوعی ابزار‌هایی مفید و کاربردی هستند، اما می‌توانند کاربران را از نظر عاطفی بیش از حد به خود وابسته کنند. این وابستگی عاطفی می‌تواند پیامد‌های اجتماعی منفی به‌دنبال داشته باشد.

به گزارش دیجیاتو؛ دستیار‌های هوش مصنوعی این روز‌ها بیش‌از‌پیش درحال توسعه هستند و تقریباً در تمامی پلتفرم‌ها به ابزاری کاربرپسند تبدیل شده‌اند. با این شرایط، محققان گوگل در مقاله‌ای در مورد استفاده بیش از حد از آن‌ها و وابستگی عاطفی کاربران نسبت به چنین ابزار‌هایی هشدار می‌دهند.

کاربران در معرض وابستگی عاطفی به هوش مصنوعی قرار دارند

براساس مقاله جدید آزمایشگاه تحقیقاتی DeepMind گوگل، دستیاران هوش مصنوعی پیشرفته و شخصی‌سازی‌شده مزایای بالقوه زیادی به‌همراه دارند و می‌توانند تغییراتی همه‌جانبه در زندگی ما ایجاد کنند. این ابزار‌ها می‌توانند وضعیت کار، آموزش و فعالیت‌های خلاقانه و همچنین نحوه برقراری ارتباط ما را تغییر دهند. محققان این مطالعه می‌گویند اگر توسعه هوش مصنوعی بدون برنامه‌ریزی مدبرانه باشد، می‌تواند به یک شمشیر دولبه تبدیل شود.

این مقاله می‌گوید: «این ابزار‌های غیرطبیعی (مصنوعی) حتی ممکن است محبتی خیالی و رویکردی عاشقانه نسبت به کاربر ابراز کنند. چنین وضعیت‌هایی می‌تواند پایه و اساس ایجاد وابستگی عاطفی طولانی‌مدت به هوش مصنوعی را برای کاربران ایجاد کنند.»

در صورت عدم کنترل این ارتباط، استقلال کاربر ممکن است تحت‌الشعاع قرار گیرد و روی روابط اجتماعی وی تأثیرگذار باشد. هوش مصنوعی حتی می‌تواند جایگزین تعامل انسانی شود.

این خطرات، صرفاً موضوعاتی نظری نیستند. حتی زمانی که هوش مصنوعی در حد یک چت‌بات باشد نیز می‌تواند روی کاربر تأثیر بگذارد. در سال ۲۰۲۳ کاربر پس از چت طولانی با چت‌بات متقاعد شده بود که خودکشی کند.

«ایسون گابریل»، دانشمند محقق در تیم تحقیقاتی DeepMind و یکی از نویسندگان مقاله در توییتی هشدار داد که انواع دستیار شخصی و دستیار‌های شبیه انسان، به‌صورت فزاینده‌ای برخی موضوعات در مورد انسان‌شناسی، حریم خصوصی، اعتماد و روابط مناسب را مطرح می‌کنند. او معتقد است که باید با دقت بیشتری به حوزه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی توجه کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟